sekmadienis, liepos 20

Šiandiena.

Šiandien rašiau atvirukus. Juos jūs galite pamatyti žemiau :) Rytoj keliausiu į miestą, į paštą, išleisiu daug pinigų pašto ženklams ir išsiųsiu. Labai laukiu to iškilmingo metimo į pašto dėžę momento ;D Ir labai laukiu, kada pati gausiu atvirukus :)
Šitas keliaus į Prancūziją :)
Dedier, kuris pats pasiprašė ;D
Į Braziliją.
Į Vokietiją! Rašiau vokiškai, užsiknisau, bet
visai smagu ;D
Į JAV. Moteriai, vardu Silvija :)
O taip atrodė mano stalas, kai rašiau vokiečiui :D
Apkreiktas vadovėliais, žodynais ir visokiais kitais kakais :D

6 komentarai:

Nusileisk ant žemės! rašė...

Mano manymu tu gaišti brangų laiką.

VVM rašė...

o čia būtina siųsti tokius atvirukus, kurie simbolizuotų Lietuvą? aš tai noriu juokingus siųsti:D

∃x rašė...

čia ne į temą, bet aš šiandien savo stalčiuje radau atviruką kur parašyta haiku apie vilnių, ir dar ten kampe nupiešti siluetai: tv bokšto, užupio angelo, bažnyčių ir KRANO. kaip nuostabu! :)

Inga rašė...

Labai gražius atvirukus išrinkai :) man labai patiko tavo stalas :D primena mokslo metus :D tikiuosi greitai išvysime kokius tu atvirukus gavai :)

Paulytė rašė...

Ne, Mildute, nebūtina, tiesiog aš kitokių neturėjau tuo metu :D
Pauliau, tau tai visada taip atrodo :s O man pvz. įdomu tokie dalykai.
Laima, parašyk čia tą haiku :D Haiku yra jea ;>
Inga, aš irgi tikiuosi, kad greit ir pati gausiu :)

∃x rašė...

tas haiku buvo

vilnius - tai viltis
vinis pasaulio bamboj
tegu sukasi.

paskui aš parašiau 5 haiku, tris apie kraną ir du apie kaminą.