trečiadienis, liepos 2

Diego Luna ir Vokietijos kvapas.

Ką gi. Vakar, kaip ir žadėjau, pažiūrėjau filmą „Purvini šokiai: Havanos naktys“. Kąašgaliupasakyt. Nemaniau, kad mane tas filmas taip apžavės. Sėdėjau prikaustyta prie teliko 1.18val. Ryte atsikėlusi iškart įsijungiau jį ir vėl pažiūrėjau. Paskui atsukau iki 53min., kur jie šoka ir nuo ten žiūrėjau. Kai valgiau pietus, vėl įsijungiau. Bet jau nebaigiau iki galo. Beje, pažiūrėjusi šiandien pirmą kartą, ėjau paskui skaityti neorganinės chemijos vadovėlio. Nėjo susikaupt, nors tu ką. Nelabai supratau ekvivalentų skaičiavimo.. Nes galvoje buvo tik to filmo muzika ir vaizdai. Puikiai suprantu, kodėl Ineta taip pakvaišo :) Nes ir aš jau tuoj tokia pasidarysiu (nors šiaip tai pasimelsiu, kad nepasidaryčiau). Žodžiu, filmas įtraukia savo aistringu ritmu, šokiu.. Ir Diego Luna BEGALINGAI mielas!
Šiandien gavau laišką nuo Inetos.
Ir dar šiandien nuėjusi praustis užuodžiau Vokietiją. Labai noriu ten nuvažiuoti, bet puikiai žinau, kad šiemet nieko neišdegs. Ech.. Pastarosiomis dienomis aš dažnai užuodžiu Vokietiją.

9 komentarai:

Nusileisk ant žemės! rašė...

Kaip galima užuosti nacius?

Paulytė rašė...

Patikėk, aš moku :D Na, užuodžiu orą.

∃x rašė...

koks yra vokietijos kvapas?

Paulytė rašė...

Gaivus 8-]

Nusileisk ant žemės! rašė...

O naciai turi pušų?:D

VVM rašė...

Pauliau,nekalbėk taip negražiai :s

aš vokietiją prisimenu:
* gerdama obuolių sultis
* gerdama apelsinų sultis
* valgydama nutelą
* matydama jolitą
* matydama susiraukusią jolitą

ir dar kartais.:D

Nusileisk ant žemės! rašė...

Atsiprašau, bet ką aš tokio jau pasakiau?

VVM rašė...

pats pagalvok :/

Paulytė rašė...

(Pauliau, nesakyk 'naciai' ir viskas bus gerai)
Jėga, net du kartus paminėjai Jolitą, Milda 9933333