ketvirtadienis, liepos 17

MM.

Uhu, šifruoti pavadinimai yra jea. Bet ne esmė. Tikriausiai jį čia iššifruosiu. Nu gerai, baigiu pezėt :D
Jau kelinta diena iš eilės (tikriausiai nuo pirmadienio) mes su Juste skaitom „Princesės dienoraštį“ (minėjau tai aname įraše). Na, gerai. Ta knyga gal ir pernelyg mergaitiška mūsų amžiuj. Bet šiaip tai ne. Ji ne tokia jau ir buka, kaip gali pasirodyti. Nes pvz. kitos mergaitiškos paaugliškos knygos tai yra bukos per visą pilvą ir dar labiau. O šitose (kadangi čia serijinės knygos) netgi galima rasti visokių užrašų, pavyzdžiui, algebros ar geometrijos taisyklių, kurių aš nė velnio nesuprantu :D Be to, viskas aprašoma labai įtikinamai. Ir dar, pats svarbiausias dalykas, dėl kurio aš ir užsimaniau parašyti čia vos tik perskaičiau dar vieną skyrių penktosios dalies, tose knygose yra tobulas vaikinas. MM.
Truputį apie jį buvau užsiminusi Pauliui, bet tai ir viskas. Manau, kad skaitančios tas kygas man pritars, kad Maiklas - tikrai tobulas (: Maža to, kad jis yra genijus (man atrodo, kad protu prilygsta maždaug Mildos broliui Pauliui), MM yra dar ir gražus, dėmesingas, rūpestingas, muzikantas, kuria dainas savo merginai ir visoks kitoks nuostabus. Nu tooks nuostabus ;D Deja, mano didžiam nusivylimui,tokių mūsų žemėje mažai pasitaiko, jei ir išvis pasitaiko.
Gyvenimas - šūdų krūva :D 

2 komentarai:

Inga rašė...

prajuokino mane kažkodėl šitas tavo įrašas :D

Paulytė rašė...

Jo jo.. Jums tik ir žvengt iš vargšių mergaičių.. :s