trečiadienis, liepos 16

Viešnagė.

Nu ką, pagaliau rašysiu ne apie filmus, nes jaučiu jums jau klaikiai nusibodo xD Ne esmė. Papasakosiu apie savo viešnagę pas Justę.
Čia yra labai smagu. Nes jaučiuosi kaip namie :) Ta prasme, man sukurta tokia atmosfera, kad taip jausčiausi. Pvz. vakar buvom sode, kur padėjau skinti avietes, žirnius, valgyti serbentus, rinkti supuvusius obuolius.. Buvo smagu, nes jei būtume nevažiavusios, tai būtume prapūpsojusios visą dieną prie kompo, kas yra labai žalinga mūsų jauniems organizmams. O dabar pakvėpavom grynu oru :)
Tiesa, kvėpavimas oru tą dieną neapsiribojo tik išvyka į sodą. Kai grįžom, pavalgėm ir pasipykom su Pyle, kad neleidžia prie kompo (visgi, šiuolaikiniam jaunimui įaugę į kraują, kad reikia kaip nors pažaloti savo organizmą), Justės mama išvijo mus iš namų :D T.y. liepė eiti pasivaikščiot. Nu tai mes ir išėjom. Ir labai daug nuėjom. Buvom ąžuolyne, dainų slėny, paskui.. emm.. ai, nelabai atsimenu tų pavadinimų, bet dar du parkus perėjom ir atsidūrėm laisvėj, kur jau buvau gan seniai buvusi. Kovo mėnesį. Ėjom ėjom per ją, bet man pradėjo labai skaudėti nesveikąją koją. Žinau, kad aš invalidė ir kad man negalima tiek daug vaikščioti, kiek mes ėjom tądien, bet tai ai. Nuėjusios iki centrinio knygyno, kuris buvo uždarytas, atsisėdom ant suolelio ir stebėjom bei aptarinėjom prainančius žmones. Kvailas mergaitiškas įprotis :D Bet mama sakė, kad ir ji su Daiva taip darydavo, kai tvai nusiveždavo jas į Kauną, tai šitai tikriausiai paveldima.
Buvom mieste kažkiek tai valandų. Kai grįžom, Justė ėjo dažyti mamai plaukų, o aš suskubau užrašyti net du sapnus. Rašiau į savo gyvenimo knygą, kurią man per septynioliktąjį padovanojo D&G. Parašysiu tuos sapnus ir čia, bet kai kada nors grįšiu namko, nes dar reikia ir piešinuką įdėti, o aš visai tingiu piešti Justės tėvų kompu, prie kurio dabar esu :D
Šiandien tikriausiai žiūrėsim Da Vinčio kodą. Anglišką, su subtitrais. O aš, kai grįšiu namo, parsisiųsiu keletą filmų:
Da Vinčio kodas.
Garfildas 2 (su lietuvišku įgarsinimu!!)
Kuprotas kalnas.
Y tu mamma tambien.
Daktaro Hauso serijas.
RW serijas, kurių šią savaitę nematau.
Ir dar kokių nors, kuriuos prisiminsiu, nes dabar agž, neprisimenu.
Tai va, taip einasi mano viešnagė :)
P.S. perskaičiau knygą „Princesė, kuri mokosi“. Nesveika knyga, kaip ir kitos iš tos serijos :D Žvengiau kai skaičiau. Beje, manau, kad bus išleista ir daugiau dalių lietuviškai, nes baigėsi nei šiaip, nei taip :)
P.S.2. Gavau į gmail laišką iš postcrossing. Man parašė kažkoks prancūzas. Prašo, kad atsiųsčiau jam atviruką ir jis man tada atsiųs. Hamz. Įdomu, kiek jam metų.. xDD Parašė „You are very pretty..“ Ineta, parašyk tu į Kubą, kad atsiųstų ;D
P.S.3. Šiandien gėriau pagaliuko skonio sulčių.

5 komentarai:

Ineta Leonavičiūtė rašė...

O, rimtai! Reikės parašyti. xD Tik gaila ten nėra Lunos, žiūrėjau jau. ;(

Iš kur tu siųsi Y tu mamma tambien? Torrentuose tai nėra, irgi žiūrėjau.

Paulytė rašė...

Nežinau, iš kur. Gal kur nors kitur rasiu.. xD Nenumanau, bet labai noriu to filmo.. xD

Ineta Leonavičiūtė rašė...

Žinok aš irgi noriu. xD

Paulytė rašė...

Su tėvais jau kalbėjai PatiŽinaiDėlKo? ;DD

VVM rašė...

o tu ar kalbėjai