trečiadienis, liepos 23

Šiandien valgiau grybų.

Sėdžiu sau šiandien ramiai prie kompo.. Girdžiu, baladojasi durys. Rintintin! Įsiveržia mama, sako: „Anksčiau grįžau iš darbo, važiuojam prie jūros“. Hamz. Anksčiau tai dviem valandom, bet nieko ;D Nu ką. Išvažiavom. Įdomus dalykas: aną vasarą beveik jau gyvenom pajūry, bet prie jūros buvom tik tris kartus; nė vieną kartą iš jų nesimaudėm. Šiemet irgi pirmą kartą išvažiavom ;D Žodžiu, vadinasi, kaip-man-faina-nes-gyvenu-prie-jūros :D Tingėjau ten ką nors veikti, tai tik gulėjau ir klausiau mp3 su išsikraunančia optima linijos baterija. Įdomu, ar bent kiek įrudau, bet to aš nesužinosiu, nes kaip gali žinoti, esi rudesnis nei buvai ar ne? :D
Dar šiandien perskaičiau Altorių šešėly. Galiu pripažinti, kad tai viena geriausių skaitytų knygų (: Gerai, gal kiek ištempta savo šnekomis ir savianalize, bet man vis tiek patiko. Rytoj keliausiu į biblioteką.

10 komentarų:

Ineta Leonavičiūtė rašė...

Užtat galima pajausti, kad esi raudonas. :D

Nusileisk ant žemės! rašė...

Tai tu jau rudesnė nei aš?:/

Tricksy rašė...

Bet už tai tu dabar atostogavai Kaune ;D
Norėčiau ir aš jau būt perskaičius tuos altorius. Vešiuos į Vokietiją, bet tikriausiai, neturėsiu laiko, kada skaityt. Duos kokį mėšlą mėžt (nu gerai, gal ne :D).

VVM rašė...

Tu elgiesi neprotingai!xD

Paulytė rašė...

Nepajutau, Ineta, ir raudonumo :) Niekad nenudegu iki krabo stadijos :D
Pauliau, nežinau, reikės palygint :D
Juste, nu ir mėši, jei duos! xDD O tau dar daug liko skaitymo?
Mildute, prašau paaiškinti :D

Tricksy rašė...

Taip man dar gal daugiau nei 500 puslapių ;D

VVM rašė...

aiškinu: elgiesi neprotingai, nes nesinaudoji tuo, kad gyveni prie Jūros. žiauru!

VVM rašė...

nu žodžiu kaip tu gali nesimaudyt?? viešpatie.

Paulytė rašė...

Nu nežinau, Milda, man taip išeina :D

Paulytė rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.