ketvirtadienis, rugpjūčio 23

Ar moki linksmintis be alkoholio?

Vakar buvo vykdoma dar viena iš daugelio mano apklausų. Joje buvo iškeltas aktualus klausimas: ar moki linksmintis be alkoholio? (Jei taip, tai kaip?)
Buvo apklausta rekordinis skaičius žmonių [palyginus su kitomis mano apklausomis]. Jų buvo net 24. Tai buvo Povilas, Andrius, Sonata, Dainora, Evaldas, Gražvydas, Ingrida, Inga, Jurgita, Laurynas, Laura, Martynas, Indrė, Mildutė, Monika M., Monika J., Milena, Renata, Donatas, Tautvydas, Valentas, Laima, Ineta ir Emilija. Deja, atsakė ne visi. Tačiau tų, kurie atsakė, atsakymus pamatysite čia.
1. Martynas. Aišku moku:D Aš aplamai negeriu.
2. Renata. Taip.
3. Inga. Taip.
4. Ingrida. Aišku moku.
5. Laurynas. Susirenki su chebra, nuvarai pas mergas ir gert visai nebūtina.
6. Mildutė. Moku. <..> Tiesiog būna linksma be jo ir tiek.
7. Indrė. Žinoma. Taip pat kaip ir su nedaug alkoholio. O šiaip nemanau, kad alkoholis prideda linksmumo.
8. Evaldas. Aišku moku. Bajerauju, linksminamės, kvailiojam ir tiek.
9. Sonata. Tikrai moku. Svarbu gera kompanija ir nuotaika.
10. Povilas. Taip, žaidimai, juokai ir t.t.
11. Milena. Kad būtų linksma, užtenka geros kompanijos. O kaip tai nežinau.. Priklauso nuo aplinkos:)
12. Jurgita. Galima, bet priklauso nuo aplinkybių ir draugų kompanijos.. Bet su alkoholiu smagiau vis tiek būna, nes tada visi labiau atsipalaiduoja.
13. Valentas. Nežinau, gal.
14. Donatas. Moku.
15. Andrius. Aišku, su chebra šiaip kokių linksmų žaidimų pažaidžiam;)
16. Monika J. Taip, moku. Įsivaizduoju muziką ir į šokį įtraukiu aplinkinius, kalbuosi su kuo nors, ko kiti nemato, tada linksma ne tik man, bet ir aplinkiniams, kartais jiems būna įdomu. Dar linksminuosi, kai valgau daug maisto.
17. Laura. Taip, su chebrike kai susieinam, tai ir taip juoko pilnos kelnės:)
18. Laima. Taip. Skaitau apie juodąsias skyles ir kvazarus.
19. Ineta. Moku, tam jis nereikalingas. Apskritai jis nereikalingas. Kaip? Tam tereikia tikrų draugų ar bent jau gerų pažįstamų, kad tarp jų nesivaržyčiau ir būčiau savimi. Tada tas bendravimas ir tampa linksminimusi:)
Štai. Tokie šios apklausos rezultatai. Jais aš patenkinta;) Visuomenė gerėja. Džiugu dėl to man. Tikiuosi, kad ir jums.

5 komentarai:

sadeo rašė...

bet visvien taip linksma nebuna

VVM rašė...

kitų atsakymai užima tris eilutes, o mano tai būtinai turėjai ištrint :|

Anonimiškas rašė...

Ten dar buvo parašyta: įdomus klausimas 'kaip?' ir viskas;>

VVM rašė...

bet kai išimi šią frazę,mano atsakymas pasidaro nemano!

Anonimiškas rašė...

Bet dabar jis jau tavo, nes čia yra jo papildymas:D