penktadienis, rugpjūčio 17

Per amžius, alex.

Labas rytas.
Žinokit, pamiršau vakar paminėti du dalykus. Iš klajonės Vilniuje. Tai vat, jie būtų tokie:
1. „Mandarine“ yra labai jė, nes ten pardavėjos dėvi ska kelnes ir ska prijuostes 8-] Jėga:] Man labai patiko, aš irgi noriu dirbti mandarine:D
2. Važiuojant į gelež. stotį su Laima matėme [tiksliau - ji man parodė] parduotuvę pavadinimu „Aleksa“!! xDDDD Užsimykiau aš ten:D Garbė tam Aleksui..
O šiaip tai vakar tapau dviejų religijų išpažinėja. Pirmoji yra šarizmas, kurią išpažįstame su Pauliumi. Viskas čia dėl Šaro tritaškio per visą aikštę:D Buvo jėga. Jis nerealus! xDD Šaras dievas. Antroji mano religija yra aleksizmas, kurią išpažįstame su Laima xDDD Nežinau, kaip mes ten ką garbinsim, bet svarbu išpažinti:D Per amžius, alex.

1 komentaras:

VVM rašė...

alytaus rimi irgi visos ten ska
;]