pirmadienis, rugpjūčio 27

Gautųsi labai ilgas pavadinimas:D

Šiandien grįžau iš Kretingos. Nieko įdomaus ten. O šiaip tai ne apie tai norėjau rašyt..
~~~
Vietos, kuriose aš jaučiuosi kaip namie:
1. Močiutės namai.
2. Šakių „Žiburio“ gimnazija.
3. Šakių meno mokykla.
4. Vokietija.
5. Indrės namai;D
6. Visokie tai knygynai:D

Lygiai šešios vietos. Ir man užtenka. Dėl to galiu jaustis kaip namie daug kur (:

O šiaip tai [;D] dar norėjau papasakoti, ką matau pro savo langus Kriūkuose ir Kretingoj. Manau, ir jūs pajusite skirtumą..(:
~~~
Kriūkai.
1. Nemunas.
2. Kalniukas, besileidžiantis žemyn.
3. Ant to kalniuko [sodas čia;p] augančios obelys, kurios pavasarį ir žiemą atrodo nuostabiai.
4. Kelias.
5. Kaimynės kiemas (:
6. Miškai kitoj Nemuno pusėj.
7. Seredžiaus piliakalnis.

Kretinga.
1. Elektros skydinė.
2. Neaiškus giga pastatas.
3. Lūšnynai.
4. Kretingos žvėrininkystės ūkis.
5. Kažkokie sutrešę daržai.
6. Takas, ant kurio želia žolė.

7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Žiaurus vaizdelis toj Kretingoj. Labai užjausti :(

Anonimiškas rašė...

na va, sakau gi, gili depresija :(
kai užaugsim, kraustysimės į čekiją.
nors.. man galvoje bręsta mintis. gal visgi yra ir kita išeitis...:>

Anonimiškas rašė...

Bunny, kokia išeitis:)?

Anonimiškas rašė...

1.elektros skydinėje apgyvendinti elektrogotų.
2.gigapastatą nuspalvinti gražiai, kaip aš čekijoj mačiau.
3. lūšnynai- mūsų paveldas.
4. gamta ir žvėriukai yra gerai.
5. sutrešusius daržus patręšti ir užsiauginti morkų ar kitokių visokių daržovių.
6. ant tako užželdinti gėlyčių.
ARBA:
ant lango priklijuoti plakatą su aliaska.xD
arba papuošk kambarį, kad nereikėtų žiūrėt pro langą.
bet nebūk kaip aš, neliūdėk.

Paulytė rašė...

Labai rimtai apmąsčiau variantą su kokiu nors plakatu ant lango dar prieš tau pasiūlant:) Manau, kad tai labai gera mintis.. xD

Anonimiškas rašė...

neveltui simpsonų filmą žiūrėjom.

Paulytė rašė...

;D Aš net buvau pamiršusi, kad Houmis buvo užsilipinęs plakatą.. xDDD