antradienis, rugpjūčio 28

Pundėežys xD

Šiandien taip jau įvyko, kad apsilankiau Šakiuose:)
Su Renata aplankėm Ramunę. Seniai jau buvau pas ją, oi seniai..;>> Bet tai pasėdėjom, pašnekėjom, papasakojom jai apie emo.. xDD Ramunė tai mokytoja, kas nežino, bet lyg tie, kas skaito, turėtų žinot..;D Iš jos važiavom į muzikos mokyklą:) Ten atsišviečiau daug natų;D Na, 9 kūriniai, bet krūvelė tai tokia ohoho;D Geras daiktas. Dabar galėsiu mokytis:)
Iš muzikinės su Renata nuvykom į biblioteką ir ten aš atidaviau knygą..;D Iš bibliotekos ėjom pas dantistę, nes Rencei reikėjo. Ten atsisveikinom..;> Iš tos dantistės aš su didžiausiu džiaugsmu patraukiau pas Mildutę:) Pas ją iš pradžių turėjo, o paskui neturėjo būti Indrės.. Bet dutė mane gražiai apmovė ir Indrė ten buvo;D Och tu dute!;D Va, pas dutę dar buvo Aidas su draugu, Paulis ir ašdutėdytė. Daug žmonių;D Nuo Mildutės kepamų blynų kvepėjo visa laiptinė, gavau ir aš blyniuką;]] Ir paskui dar gabalėlį. Iš viso suvalgiau 1,3 blyno;D Viskas apskaičiuota. Pavalgėm ir ėjom į Eurokos pasiimti nuotraukų. Nuotraukos dar iš Vokietijos laikų;D Manau, kad dauguma jų atsidurs mano naujajame kambaryje ant sienos arba ant durų. Prie Eurokos susitikom su Mylyte ir Monikute (: Ir taip jau atsitiko, kad nuėjom į parką;D Ten ramiai pažiūrėjom nuotraukas ir tada keliavom vėl į biblioteką;D Ir aišku nebūtume mes, jei neišsidirbinėtume:D Su Indre. Ir buvo smagu;p Po bibliotekos iškart jau man reikėjo eiti važiuoti..;/ Taip ir baigėsi trumpulis susitikimas. Prie mašinos, į kurią man reikėjo lipti, su dyte ir dute atsiglebėsčiavom labai stipriai. Gailiai. Bet neverkėm, nes viskas čia yra gerai:D
Beje. Matėm pundę-ežį xDDDDDDDD Čia buvo geras. Milė pasakė: „Pundė ežys!“ xDDDDD Ir Šakių pagrindinėje gatvėje nuvilnijo isteriškas juokas..;D Buvo smagu.

3 komentarai:

Monika Jasevičiūtė rašė...

Pavadinimas-panevėžys!?
Iš pradžiū šitaip perskičiau, bet tik iš trečio karto įkirtau, kad tai Pundė Ežys! :D

Anonimiškas rašė...

aš irgi perskaičiau panevėžys.xD galvoju, kaip čia, juk šakiuose buvai.
o kas tas Pundė Ežys?:(

Anonimiškas rašė...

xDD Geras, pati niekad nebūčiau pagalvojus apie Panevėžį xDD

Pundė Ežys tai yra tokia teta Šakiuose, kuri visada vaikščioja apsikrovusi krūva tašių, maišų, ir vakar ji buvo su tokia kepure juokinga.. xDDDDDD Atsiųsiu nuotrauką, kai pati gausiu;DD