pirmadienis, rugpjūčio 20

Paulius.


Tai ketvirtasis įrašas apie vieną vienintelį žmogų. Šis buvo pažadėtas:] Tikiuosi, taip atsilyginsiu;] Tad.
Paulius yra mano geriausias draugas. Bent jau aš jį taip tituluoju:D Žmogus, pamatytas stovintis kažkur salės kampe.. Na, šią istoriją jau pasakojau;D Taigi. Iš to nedrįsimo paprašyti jo nr. dabar mes sutariam puikiau nei puikiai;D Pažįstami jau pusę metų. Keista, kad taip greit prabėgo laikas.. Bet taip būna.
Ką aš manau apie Paulių. Manau, kad jis yra mielas:D Paprastas. Nuoširdus. Be galo linksmas;D Rūpestingas;> Manau, kad jis nemėgsta Žalgirio xDD Ne manau, o žinau tą. Tai yra puiki išeitis, kai norisi pasiginčyti;D O kartais norisi. Šiaip daug ką gero manau apie P., bet tai negi čia viską išvardinsi..
Jis groja gitara. Bent jau mokosi:] Tačiau užsispyrimu tikiu, kad pasieks tai, ko nori (:
Didžiausias gėris bendraujant su Paulium - per visus pusę metų nepanaudotas klausimas „Ką veiki?“. Tai iš tikrųjų yra keista, bet labai be galo jė. Tai stebina visus, kam pasakau. Bet šnekėti apie ką visada mes randame, tad kam čia vartoti tokius klausimus? Aha, dar dideliausias gėris, jungiantis mus yra RHCP. Jo dėka ir pamėgau šią grupę. Ačiū, Pauliuk:] Taip pat mes abu mėgstam Harį Poterį;D Ir labai daug ką mėgstam tą patį. Tai vienintelis žmogus, su kuriuo turiu tiek panašumų.
Su Pauliumi taip pat esame įvairių įmonių bendrasavininkai xDD Naujausia įmonė - statybininkų. Apskritai mes planuojam užvaldyti pasaulio rinką ir tapti milijardieriais xD Na, žinosite, į ką kreiptis, jei bėda ištiktų.
Ir apskritai. Turbūt neįmanoma šio žmogaus aprašyti rišliai, nes nu man tai nepavyko;D Tikriausiai tereikia pažinti. Aš štai labai ir džiaugiuosi susipažinusi su Paulium. Nes jis yra tikras supermenas - jė;D

6 komentarai:

Ineta Leonavičiūtė rašė...

Kaip mielai čia. (:
Tikrai labai įdomiai nuskambėjo, kad niekad nei vienas nesat parašę 'ką veiki?'. ;D

O aš prisimenu kai tu pasakojai kaip su juo susipažinai. (:

Anonimiškas rašė...

xD Nu va. Ir tau pasirodė keista dėl to ką veiki.
Beje, pamiršau paminėti, kad Pauliukas ir aš esame šarizmo pradininkai xDD

Ineta Leonavičiūtė rašė...

Kūl. xD
O aš pasiekėja.
Daug tokių jau turit?

Anonimiškas rašė...

Ne. Tu pirmoji pasekei mūsų teisingomis pėdomis;D

Indrė rašė...

Palius yra vienas iš nedaugelio jė, rok ir šiaip belekaip gausiai tobulai fainų žmonių, man gimtojoj žemėj;>

Anonimiškas rašė...

Pauliukas vienas iš akmenų, kaip pasakytų Tautvydas xDD