trečiadienis, rugpjūčio 8

Geri ir keisti dalykai.

Sveiki.
Dar ankstyva diena, bet jau įvyko gerų ir keistų dalykų..;D Taigi.
1. Geras dalykas. Jis yra toks, kad Monikutė mane pakvietė į svečius:) Tikiuosi, kad ištaikysiu kokio nors laiko ir tikrai atsilankysiu pas Monikutę;) Nes kaip aš galėčiau atsisakyti tokio puikaus pasiūlymo.
2. Keistas dalykas. Susirašinėjau su Donce [Rimiškiu] :D Vėlgi tas one.lt kaltas. Na, gal čia kitiems nieko keisto, bet man tai keista ir darykit jūs ką norit:D
__________
Monikute, kai ateisi čia papezaluot, papasakok man, kaip užsidėti tą WeeMe Skype :D Nes nemoku.

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Žinoma, kad papezaluosiu. ;D
Na,kai jau susikuri tą lėlytę ir ją aprengi ir viską padarai, tai paspaudi- save me now!
Paskui Tau turėtų išmesti tokią lentelę.
Tada paspausti save arba open, išsirenki vietą savp pc ir tada automatiškai tau įdeda į profilių paveikslėlius ir telieka paspausti - ok. B)
Na, nežinau ar paaiškinau, bes stengiausi. :)

Anonimiškas rašė...

Ačiū, kad paaiškinai;) Tik aš kai dariau, man jokios lentelės neišmetė, turbūt todėl ir nepavyko..;>>