antradienis, rugpjūčio 21

O dabar galėsiu ramiai numirti.

Hola.
Žinokit šiandien buvau pas Indrę. Ir Mildutė buvo (: Nu mes kartu važiavom:D Tikslas - pasveikinti Indrę su gimtadieniu ir įteikti dovanas.
Viskas prasidėjo ankstų rytą, nes jis tikrai buvo ankstus - aš kėliausi 6:45 val. Jėga, ne? Atsikėlusi pamačiau už lango tokį fukakišką orą - lijo ir buvo apsiniaukę. Pre Šakių net žaibavo! Ir dundulis buvo ;x Na bet nesvarbu. Išlipusi iš busiuko, aš nuėjau į raštines reikmenis, nusipirkau skaičiavimo mašinėlę ir 8 balionus ir nužygiavau pas dutę:) Pas ją buvo šilta. Mes užsiiminėjome kompiuteriais, kol atėjo 10:30 val. O autobusas į gimtąją žemę [Slavikus] buvo jau 10:40 val.! Mes pradėjom piešti ant tų balionų, bet aišku nespėjom nieko.. Tad laukėm kito autiko, kuris buvo 12:20 val. Taigi, papasakosiu apie balionus. Jų buvo 16 - 8 didoki ir 8 nedidoki. Ant didokų gulė mūsų linkėjimai ir piešiniai:D Ant vieno buvo nupiešti kempiniukai, ant kito Patrikėliai, o ant kito - Gariūkščiai. Va. Tuos balionus mes originaliai sutalpinom į tris šiukšlių maišus xDDDDD Tai buvo naujoviškas dovanų POPIERIUS ;D Su tais maišais keliavom autobusu;D Buvo jė. Atrodė, kad turim šiukšlių, kurioms vieta SlAvikuose;D Bet tai juk tik optinė apgaulė. Pasveikinusios dytę mes veikėm neatsimenu ką xDD Atsimenu, kad kažkuriuo metu atėjo Paulius:) Atsinešė gitarą! Kuria, nepatikėsit, vėliau grojo!! Pauliusgrojogitaramangirdint!! xDD Dabar galėsiu ramiai numirti. O jis moka pagroti RHCP - I Could Have Lied. Graži daina.
Ir šiaip pas dytę tai buvo smagu:) Mes valgėm dešreles [nuo kurių man atrodo man skauda pilvą;DD], sėdėjom ant žolės, ant kurios apie kažką šnekėjom, paskui ėjom žiūrėti Paskutinius Brėmeno muzikantus, kurių nerodė xD Taip pat mes labai daug apie viską diskutavom;D Na, galbūt tai nebuvo vien diskusijos, paprasti pašnekesiai, bet to vyko labai daug. Ir buvo smagu, kas ir yra svarbiausia. Labai gaila palikti Slavikus. Tai būna visada. O kai žinai, kad atvyksiu į juos kažkada, tai išvis nors verk. Ir paskutinį kartą iki kažkada mačiau Indrę ir Paulių. ;[[. Ši įrašo vieta verta pasjpjawstjeemo. Bet aš būsiu stipri ir nepalūšiu;D
Nežinau, ar viską parašiau. Tikriausiai daug praleidau kažką..;> Bet tai kad nežinau.. Ai!
Taigi pas dytę mes dar žiūrėjom krepšinį;D Mes tai aš ir Paulius. Nu nes niekas ten tuos namuos tokiu daiktu nesidomi. Daug praranda;D Bet paskui prie mūsų kažkokiu būdu prisijungė Indrė! Pasirodo, ji yra Sabonio pradininkė ar kažkaip panašiai;DD Gavom jos autografą. Dievaž, pasikabinsiu jį Kretingoj ant savo kambario durų;D
Tai tiek. Dabar jau turbūt viskas;D
Labanakt;]]
---
Stevie Wonder - I Just Called To Say I Love You.mp3

4 komentarai:

penkeri rašė...

Mane pamiršai :|...
Egoistiškas pezalas :D.

Paulytė rašė...

O fak! :l Kaip nevykėliškai pasirodžiau.. :x
Tai va, žinokit visi, kad buvau šiandien ir pas Mileną, kuri sakė, kad mano batyčiai gražūs. Dar pas ją valgėm arbūzą. Nuo kurio man paskui skaudėjo pilvą xDD Bet nieko. Arbūzas - geras daiktas. Ir Milena yra jė. ;D

Indrė rašė...

Jūs man padovanojot tik 15 balionų ;/ xDD

Anonimiškas rašė...

Kaip tai 15?:D Ne ne ne. Vienas gi buvo ant kapstinėlio :Dp