ketvirtadienis, rugpjūčio 23

Buvau sveikai.

O dabar labas:D
Šiandien buvau Šakiuose. Turėjau atlikti tokius darbus: nueiti į gimnaziją, nunešti Milenai knygą, nunešti Mildutei pinigus už nuotraukas, susitikti su Renata, nueiti į biblioteką. Įvykdžiau beveik viską.. Na bet viskas turi būti pasakojama n u o s e k l i a i.
Pirmasis darbas buvo gimnazija. Į ją su mama ir nuvažiavome:) Žiburys visada buvo ir bus kiečiausias. Kalbėjom su Aštrauskiene, kuriai gal tikrai buvo gaila, kad išeinu;] Aštrauskas siūlė užrakinti mane į 12 kab. ir neišleisti;D Dar mačiau auklėtoją, kuri buvo gan suvytusi:D Ir nebe tokia šviesiaplaukė. Hm. Tikriausiai tampa emo xDDDDDDD Taigi. Paskui parašiau prašymą išeiti iš gimnazijos, atidaviau pažymėjimą..;[[ Liūdnai. Po formalumų gimnazijoje keliavau su knyga pas Milena, kuri buvo pas prie Siesarties su Monikute ir valgė ten arbatą;D Su jomis pašnekėjom labai, sužinojau, kad Paulius bus b klasėj..;[[ Blah. Paskui turėjau susitikti su Ren. Ji man parašė, kad jau yra prie Maximos. O kol aš atsiglebėsčiavau su M. ir M., atėjau prie tos Maximos, jos ten jau nebebuvo;/ Ne Maximos, o Ren. Na, ji rašė, kad 'būk tu su ja' ir pan. Paskui pakviečiau ją eiti kartu pas Mildutę. O ji 'Ką aš ten veiksiu'. Pasakiau, kad netrukdys. Bet ji 'Tik taip sakai. Išvis aš esu gyvenimo klaida'. Jėga. Nu ir eiktušikt, pagalvojau. Užkniso rimtai. Kartais jaučiuosi kalta, kad turiu daugiau draugų, ne tik ją. Bet juk tai vaikiška.. Bet man tai kas, dabar jau pradėjau nebekreipti dėmesio. Nuo šiandien. Ir man egoistai nepatinka.
O pas dutę gėrėm arbatą:) Skanią. Dar labai visko šnekėjom;D Neatsimenu net, ką;> Bet argi tai svarbu? Svarbu, kad buvo smagu. O susitikom su ja paskutinį kartą.. Sunku bus be dutės, sunku bus be Mylytės, sunku bus be Monikutės, sunku bus be dytės [kuri šiandienai tai nelabai į temą, bet sunku bus be jos:D], sunku bus be.. be.. be.. Tai tiek.
Valgiau skanų sūrelį, kurį nupirko auklėtoja Violeta. Du sūrelius:) Maximoj tik po 19ct!;D
O šiandien pagaliau sužinojau, ką Adomas man norėjo pasakyti! xD Pasirodo, jis mane sapnavo xDDDDDDD Gerasa buvo, kai išgirdau:) T.y. kai perskaičiau:D Aš sėdėjau ant kažkokio suoliuko jo mokyklos koridoriuj:D Tiek to sapno;D
Dabar viskas;)
P.S. Dėkoju Monikutei už pavadinimą;D

4 komentarai:

Monika Jasevičiūtė rašė...

Jė. Vakar tokių papigių sūrelių nusipikau 20, Mildutė išvisomeleoną. :D


P.s. prašom, prašom už pavadinimą, jei ką, aš visuomet tau po ranka.


:D

Anonimiškas rašė...

Sūreliai geras daiktas:D

Indrė rašė...

kietai ten su auklėtoja ;D mes su tavo ne itin mėgiamu Kęstu kalbėjom apie tai, kas būtų jei rugsėjo pirmąją auklėtoją išvystume kaip emo mergaitę;DDD

-_- rašė...

Hi there,

You are chosen to represent your country in the first international blog
WUB (World United Bloggers)

The aim of this blog is to prove to the world that differences in language, religion,race and nationality do not make us hate each other and we can make this world better if we express our opinions with respect to others.

If you agree to join us please send e-mail with your nick name , age , country and your blog address to sharm_lover@hotmail.com where you will be sent an activation mail which makes you entitled to contribute in WUB, your name as one of the contributor will automatically be updated.Please read the rules before you start any posting in WUB where you will also find the aims of this WUB.

Thanks
Chief WUB,


Sharm .

www.worldub.blogspot.com