pirmadienis, rugpjūčio 13

Ar patinka fyfos?

Ketvirtadienį buvo surengta dar viena apklausa. Šįkart joje dalyvavo vien vaikinai. Apklausos klausimas: ar patinka fyfos? Taip, galbūt banalu, tačiau ši apklausa man padėjo susipažinti su vaikinų padereme:D Pasirodo, ne visi jie tokie beviltiški, kaip maniau;D
Apklausta buvo 9 vaikinai: Lukas, Tautvydas, Donatas, Paulius, Martynas, Povilas, Andrius, Gražvydas, Laurynas. Atsakymai - žemiau [kai kurie pateikti su argumentais skliausteliuose].
1. Lukas. Nea =p
2. Tautvydas. Nu neee! [O tai kaip gali fyfa patikt? Nu man tai tokios mergos nei šis, nei tas]
3. Donatas. Nevisai;D
4. Paulius. Taip xDDD [iš tikrųjų ne, tik norėjo pasakyti ką nors šokiruojančio:D]
5. Martynas. Nieko visai.
6. Povilas. Ką???? :/ [supraskime - nepatinka]
7. Andrius. Joa. [Nes jos gražiai atrodo;)]
8. Gražvydas. Aišku, kad fyfos nepatinka:D
9. Laurynas. Žiūrint, kokia ta fyfa xD [išsiaiškinau, kad viskas priklauso nuo kojų xDD]
Štai tokie mūsų berniukai:) Procentine išraiška 22,2% mano apklaustųjų fyfos patinka. Likusiems 77,8% - nepatinka.
Manau, kad ši apklausa buvo naudinga:) Ne tik man, bet ir jums, skaitantiems. Juk jos būdu sužinojome, kad, kaip bebūtų keista, fyfos pamažu praranda savo autoritetą. Arba tiesiog mano draugai yra protingi..:D

Komentarų nėra: