ketvirtadienis, rugpjūčio 2

Išsiliejau+pablūdęs tėvukas;D

Blah.
Ar man ant kaktos užsirašyti, kad nenoriu keltis į Kretingą? O gal pasidaryti lentelę ar marškinėlius su užrašu N-E-N-O-R-I-U Į KRETINGĄ! ? Nes patikėkite, kaip nervina, kai visi klausinėja.. Apskritai nemėgstu, kai klausiama to paties klausimo 50 kartų, o čia dar ir tokio nemalonaus. Nieko. Klausykit visi, kaip aš ten nenoriu ir t.t. Ir tikiuosi, kad tie žmonės, kurie čia lankosi, nebeklaus, ar aš noriu gyventi Kretingoj xD Ačiū iš anksto. [išliejau viską;D]
O šiaip tai tėvukas pablūdo;DD Buvau šiandien nuravėt pas močiutę gėlių. O tėvukas buvo truputį išgėręs..;>> Taigi. Davė 10 litų. Nu gerai, galvoju;D Grįžau namo. Skambina. Sako, ateik;D Nu ką, vėl nueinu pas jį, o jis.. Išsitraukia iš kišenės 100 litų ir duoda man xDDDD Neėmiau. Sąžiningas aš žmogus, o ir ginčytis moku;D Kol įtikinau, kad neimsiu, teko paplušėti. Bet įtikinau:] Štai toks šiandienos darbžygis;D
Lankykitės, skaitantys vaikai, forume skaitantiems;D http://knygos.forumup.lt/
---
Erreway - Adolescente.mp3
[o Erreway man patinka:]]

1 komentaras:

Ineta Leonavičiūtė rašė...

Oh. Aš irgi klasuiau tavęs šito. xD
Taip, vaikai, lankykitės tam forume. ;DMa kažkada taip senelis pinigų davė tai aš mamai nunešiau dalį. (: