sekmadienis, lapkričio 9

43.

Išsirinkau sonetą, kuris tikriausiai parašytas vyrui. Šūdų šūdas :D Bet apsimesiu, kad to nežinau. Su mamos pagalba išanalizavau :) Bet jei nepakvies, tai labai nepyksiu ;D

Šiandien nusipirkau batus. Kerzus.

15 komentarų:

∃x rašė...

o, tau irgi reikėjo rytdienai išanalizuoti sonetą?

Paulytė rašė...

aha. ir tau? :o kokį analizavai?

VVM rašė...

parašiau į google 43 sonetas, man išmete gayline.lt

∃x rašė...

aš tai ne šekspyro, o vytauto mačernio metų ciklo pavasario 3.
tai tas sonetas skirtas tos pačios lyties asmeniui?

Aš. rašė...

u mane su kerzais kopini, briedi;D.

Nusileisk ant žemės! rašė...

Aš ir ketino kito dešimtmečio pradžioje juos pirkti.:D

Paulytė rašė...

Pauliuk, tu dar paltą nusipirk, plyyz ;D
Laima, žinok, man tikrai atrodo, kad tas sonetas 43 parašytas vyrui, labai baisu :(((

∃x rašė...

kodėl baisu? man kaip tik atrodo įdomu. norėčiau paskaityti tą sonetą

Paulytė rašė...

hm. galėčiau perrašyt ir atsiųst tau, bet dar tingiu :D gal kitą dieną. šiaip tai gražus sonetas. bet apsimetu, kad neįtariu, jog tai vyrui :D

VVM rašė...

tolerancijos!

Aš. rašė...

Ji mane ignoroja.
Briedis. ;D.

Paulytė rašė...

neignoruoju, kopijuoju :DDD

Nusileisk ant žemės! rašė...

Kam man paltas, kai neturiu kerzų?:D

Tricksy rašė...

Čia apie Šekspyro? O skaitei 3 arba 20? ;DD

Paulytė rašė...

Pauliau, jie nebūtinai turi būti komplekte ;D Aš, pvz., neturiu palto.
Aha, Just, apie Šekspyro. Skaičiau, bet nebepamenu, BET tu paskaityk 21 ir susivemsi :DDD