penktadienis, lapkričio 28

Džingl bels.

O mai goš, kaip Gvidas gražiai groja gitara.. 8-) Iš visų mano grojančių draugų, Gvidas tikrai geriausias. Dar nebuvau girdėjusi taip nuostabiai grojant. Taip paprastai ir lengvai. Negaliu patikėt ;D Dveji metai. Tik dveji. Ir štai, Gvidas jau genijus! Dar įdomu būtų išgirsti, kaip groja akordeonu. Tikriausiai pirštai laksto kaip pasiutę. Jis mane net įkvėpė šiandien grįžus prisėsti prie pianino ;D Mocartas ir Dūmas 8-)
Namie nėra valgyt.
Išvis per muziką buvo labai smagu. Gvidas grojo mano gitara, kurią suderino maždaug per 3 minutes. Aš (na, bent jau taip atrodė, kad dainuoju viena xD) dainavau. Taip pat mes su Aušra, kuri tikrai labai gražiai dainuoja. Pakviečiau ją į mūsų ch ;D Žodž. O pabaigoj.. Kadangi dainavom kalėdines dainas (din dilin din dilin..), tai mokytoja grojo pianu, aš trikampėliu, o Gvidas ir Donatas - akmenukais ;DDD Jau taip gerai gavosi ;D Galėtume dažniau taip (: Jėga jėga jėga.

7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

trikampėliu!kaip mielai skamba. ((:
kažkaip mieliau, negu trikampiukas. : D

Paulytė rašė...

net nebūčiau sumąsčius vadinti jo trikampiuku :DD

Aš. rašė...

;DD. Džingal bels pas mane toks įrašas buvo ;DD.
Ačū tau už kurybos išklausymą x)

Tricksy rašė...

Tokia Kalėdine dvasia dvelkia ;D

Paulytė rašė...

Ačiū ačiū, Dei, prašom prašom ;DD

GeeGee rašė...

dėdė Gvidas moka gitara grot??
aš nieko apie tai nežinojau ;o :D
Smagus įrašas :)

Paulytė rašė...

patikėk, moka, ir dar kaip.. (: