penktadienis, lapkričio 7

Pauliau, greičiau baik skaityt knygas :D

Mačiau savo sesių per tv! ;D

Šiandien per anglų linksminomės, nees. Visi (beveik) turėjo atsinešę nuotraukas ir kaip tyčia visi susinešė fotografijas iš vaikystės tarpsnio ;D Tokie mielučiai nekaltučiai vaikiukai, utiutiu ;D Labai gera atmosfera tuo metu tvyrojo virš mūsų :)

Rytoj į Sėkmės mokyklą, tyyngiu ir vėl nenoriu :D

Padedu Gretai administrauti dar vienam forume, man patinka su ja bendradarbiauti ;D

Savaitgalį reikia skaityt biologiją. Ir parašyti laišką. Ir atvirukus. Laukia veiklios dienos, uhu! Ir dar pradėsiu skaityti knygą, tikiuosi, patiks :)

Mačiau sesių per tv!

14 komentarų:

Aš. rašė...

Maateii. ;D.
Blogai ;/

∃x rašė...

o kas yra tavo sesius?

Anonimiškas rašė...

deivyda ;D
labai gerai, kad mačiau!

Nusileisk ant žemės! rašė...

Pavadinimas niekam tikęs.:D kažkoks ne į temą.:D

∃x rašė...

aš irgi noriu sesiaus:(

Paulytė rašė...

Pauliau, viskas čia į temą :Dp
Laima, susirask :D

Nusileisk ant žemės! rašė...

Ir kuo siejasi mano tobulėjimas su tuo, kad tavo sesę rodė per tv?:D

Nusileisk ant žemės! rašė...

Ir kuo siejasi mano tobulėjimas su tuo, kad tavo sesę rodė per tv?:D

Paulytė rašė...

tuo, kad man abu dalykai vienodai svarbūs:D

VVM rašė...

sesius skamba kaip sysius sory:DDDDDDDd

Paulytė rašė...

:DDDDDDDDDD

∃x rašė...

o kaip susirast sesių?:S

Paulytė rašė...

njumz nzn, aš tai forume radau xD

Aš. rašė...

Ji mane rado ;D.
Milda, nevaryk ;D.