trečiadienis, lapkričio 19

Secret Boy.

Triumtiumtium.
Politologija praėjo super duper linksmai, nees.. Nes su Šariu sėdėti yra faina ;D Jo rožiniai 0,5 cm pločio ir 2 cm ilgio užrašai mane tikrai prajuokino :D
Gavau Deivyduko laišką :) Susikaupė jau krūvelė laiškų, kuriuos reikia atrašyti, ups ;D Nežinau, kada ir kaip. Bet gal reikia mažiau sėdėti prie kompo ir skirti laiką iš tikrųjų naudingiems dalykams? Tikriausiai..
28 d. važiuosiu į kažkokį koncertą. Tiesą sakant, tai nelabai suprantu, kodėl AŠ ten važiuosiu, nu nes važiuoja iš mokyklos tikriausiai tik 15 geriausiai besimokančių mokinių. Tai sori.. Aš čia prie ko?? Niekis. Koncertas bus visokių užsienio saksofonistų, fleitistų, pianistų ir visokių kitokių instrumentalistų. Jau dabar aišku, kad bus belekaip faina ;> Lauksiu, kol apie tai praneš auklėtoja arba dar kas nors ;D
Penktadienį į kirpyklą!! Buvau joje tikrai prieš šimtą metų, nejuokauju.
Šį savaitgalį tikriausiai pasieksiu Šąkių rajoną!! Omg omg omg. Jėga jėga jėga.

5 komentarai:

Tricksy rašė...

Pavydžiu dėl koncerto ir džiaugiuos dėl Šakių rajono ;D

Paulytė rašė...

aš irgi, ačiū :D

Aš. rašė...

Hėh, laišką gavai x)

Renata rašė...

koncertas - geras dalykas:D eee. As irgi gal grisiu i sakius. So.. nenoretum skirti ir man truputi laiko?:>

Anonimiškas rašė...

galiu ;D pagaliau galėsiu ir aš pasigirti, kad buvau tokiam kietam koncerte, ne tik tu :D