pirmadienis, lapkričio 24

:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

O mai gaš, kodėl viskas turi būti TAIP blogai?? Taip sumautai blogai. Jaučiuosi taip, kaip ir oras už lango. Tokia pūga. Vakar apsimečiau, kad miegu, nes buvau ir vėl supykusi. Keista, kad šiandien Šukienė nepaklausė, kas man yra, nes omg, kaip akivaizdžiai buvo matyti, kad man tikrai kažkas yra. Ir aš jai labai dėkinga už tai, kad nepaklausė. Agnė sakė, kad niekada nematė manęs liūdnos. Valio, šiandien pamatė visu gražumu.
Labai myliu Svajūnę ir visas kitas mergaites. Bet ypač Svajūnę.
Mano šukuosena buvo priimta gerai, smagu.
Chemijos mokytoja kitą savaitę išvažiuos į Stokholmą. Dviems savaitėms. Pasiilgsiu jos, labai. Pavaduos Burbienė, kuri truputį nusišneka. Mums ir vėl bus pamokos su b lygiu, mes ir vėl nelabai ką teišmoksim. Spėju.
Tai po paraliais, kodėl viskas turi būti taip blogai??
Pusnys.
Mokykloj dar padarė kažkokį skambutį, kurio niekas nesupranta. Tiksliau, tai muzikėlės. Prieš pirmą pamoką buvo melodija iš geniuko Vudžio. Likus iki pamokos galo 5 minutėms, būna kažkoks plium plium. Gerai Antanas sakė, kad kaip Maximoj. Oi, taigi aš su juo nešneku. O po ketvirtos ir aštuntos pamokų dar kažkoks kitoks. Po visų kitų - kažkokia melodija kaip iš japoniško filmuko. Tragedija kažkokia.
Viskas yra šūdas.

9 komentarai:

VVM rašė...

tai taip ir nesupratau, kas yra blogai.:(

Ineta Leonavičiūtė rašė...

aš irgi nesupratau, bet būsiu tokia gera kaip Šukienė ir neklausiu. laikykis!

VVM rašė...

ai tiksliai, aš irgi noriu būt gera. laikykis!

∃x rašė...

aš tai būsiu bloga durnė, ir paklausiu. kas blogai?

∃x rašė...

dėl skambučio, tai aišku, užjaučiu. na, bent jau negroja melodijų iš muilo operų

Anonimiškas rašė...

faina, kad jūs geros. laima, papasakosiu per skype. ineta, parašiau tau apie tai laiške. o milda ir taip viską žino.

VVM rašė...

aaaaa tai dėl to, aš maniau, kad jau viskas gerai pasidarė

Paulytė rašė...

visai ne.

Aš. rašė...

Hug.
Aš viską žinauu...