sekmadienis, lapkričio 30

Kultūristai.

Pažiūrėjau šiandien ir antrą dalį HSM ;DD Ji man patiko labiau nei pirmoji (: Nežinau, tokia graudoka ir Trojus tooks lopas buvo ;DD Ot todėl ir patiko. Čaaadas 8-D'
O vakar.. Vakar buvau kultūriniame renginyje. Pirmūnams xDDD Ne esmė. Saksofonistų koncerte. Dvylikos saksofonistų koncerte. Omg. Nuostabu! Buvau tokia apmirus aš ten ;D Labai patiko visi kūriniai, ypač paskutinis, per kurį taip ir norėjosi šokti ;DD Išvis. Visas vakaras buvo toks nuostabus :) Su Virgiu šimtą metų nebuvom kalbėjęsi, tai suskaičiavau maždaug dvi su puse valandos be perstojo ;DD Sakė, kad dabar ir jis man viską pasipasakos, ne tik Svajūnė :D Toks draugytis :) Nu negaliu, kaip fainai ;DD
Iš viso, stringa kompas ir Doncę dar reikia leist, tai čiau ;D Žiemos ir advento proga - pasikeitimai (:

2 komentarai:

Tricksy rašė...

Jėj, net žiemą pajaučiau dėl tavo naujo šablono ;D

Anonimiškas rašė...

jėė ;D toks ir buvo siekimas, muahahaa ;D