trečiadienis, lapkričio 26

Susitikom jūros pakrašty.

Ar girdi mane, kai širdim šaukiu,
Kai ateina mintys karčios ir lange tamsu?
Ar girdi mane, kai liūdžiu
Ir paparčio žiedas jungia mus abu?
Dar ne pabaiga, nors skaudi tyla
Jungia mūs jausmus vingiuotus, dar viltis gyva.
Ji suteiks jėgų vėl pamilt
Ir daugiau jau niekada nenusivilt.
Omg, kokia man šita daina graži :D Gaila, neturiu įrašo ir turiu tik vieną progą per savaitę ją padainuoti. Nu kartais dvi ;D
Labai negeras dalykas, kad kai bandau atsidaryti Inetos blogą, tai man užstringa visas kompas ir visas internetas. Labai blogai. Ką daryt? Ineta, imkis priemonių!
Skaičiau savo esė, kuri buvo minčių lietus, ir buvo gera ;D Graži (: Ir kitiems patiko ;D
Darysim chemijos projektinį darbą 8-) Apie alkoholius. Kadangi klasėj esam net šeši, tai pasiskirstėm grupelėmis po du, kokius vaidmenis turėsim atlikti. Aš ir Žilvinas būsim vartotojai :DD Ir tai yra visai ne taip, kaip galbūt kam nors atrodo ;D Mes turėsim atlikti tyrimą apie alkoholio reikšmę mokinių gyvenime. Mokytoja sakė, kad galima net imti interviu ir filmuoti, tai gal ir tuo užsiimsim ;D Nes Žilvinui labai patinka filmuoti :D Manau, kad gausis toks nuostabus bendras darbas. O pavasarį bus gamtininkų konferencija, kurioje mes pristatysim šį projektą :) Jau aišku, kad būsim kieti, nes, pavyzdžiui, Eglė ir Urtė, kurios gavo medikų vaidmenį, eis į policiją ir ligoninę ir prašys pateikti kokias nors statistikas. Žodž, įjungsim visą miestą :D Uhu!

9 komentarai:

VVM rašė...

JĖGA aš irgi noriu dalyvauti projekte, kur būčiau alkoholio vartotoja KAIP LINKSMA !

VVM rašė...

o niekas nedaro narkotikų projekto???

Paulytė rašė...

;DD nedaro, mildute.. :s nežinau, kodėl.

Aš. rašė...

Įdomu labai kaip tau ten pavyks ;D
Jei ką tai man vaizdelį atsiųsi ;D

Ineta Leonavičiūtė rašė...

aš nekalta! : D
ir tą vaizdelį ne tik Dei nusiųsi, bet ir į blogą įdėsi. tai vat.

Paulytė rašė...

kaip pasakysit :D tai dar neaišku, ar bus koks nors vaizdelis, bet būtų tikrai labai įdomu ;D

Aš. rašė...

Man ir ;D

Tricksy rašė...

Eik tu sau kaip jėga!

Paulytė rašė...

čia apie projektą?:D