sekmadienis, lapkričio 16

;(

Šiąnakt beveik nemiegojau, nes buvo gaidys.
Rytoj į mokyklą, ilgai mokiausi chemiją ir vis tiek abejoju, kad ką nors moku. Prijungimo mechanizmas saks.
Dar tik šešta valanda, o atrodo, kad jau gūdi naktis.
Skauda pusę burnos, o kartais skauda ir pusę galvos.
Geras dalykas - gavom visą lagaminą iš Vokietijos, jame buvo toks nuostabus megztinis ir džemperis man.
Ir vis tiek aš šiandien keksas, nes man trūksta meilės.

6 komentarai:

VVM rašė...

o vargšelė, man tai šiandien buvo pirma diena po daug dienų, kai visai normaliai pamiegojau

Tricksy rašė...

Užjaučiu ;/ (hug)

Aš. rašė...

Hug. ses.

laumė. rašė...

Mes šiandien chemiją rašėm,n jaučiu, susimoviau, ,kaip visad ;DD

Indrė rašė...

Aš tave myliu;]] Labiau už Pauliųųųųų :P ( ir už kitus ]:D )

Anonimiškas rašė...

kaip mieeela! ;D