antradienis, lapkričio 11


O čia šiaip labai įdomiai mokomės per chemiją.

Čia yra guma.
Šiandien buvo tėvų priimamasis. Jau trečias per mano gyvavimą JP gimnazijoje. Smagu, tik kad labai nemėgstu biologijos mokytojos :D Istorijos mokytoja labai gyrė ir sužinojau, kad iš kontrolinio gavau 10 ir 9. Galėsiu ryt nudžiuginti Šarį :DDD Anglų mokytoja davė knygelę anglų kalba, užklasiniam skaitymui. More Tales of Shakespeare :) Kaip tik į temą ;D O nuo Šukienės tai man ragai, nes ji išsiaiškino, kad aš dažniausiai žinau atsakymus į literatūrinius klausimus :D O ne. Matematikos mokytoja duos papildomų uždavinių, nes aš pirmūnė tarp atsilikusių :D Nu šiaip ne dėl to, o todėl, kad medicinoj bus aukštoji matematika, nbfdhf.
Viskas. Nuo šiandien pradėsiu rimtai žiūrėti į chemiją ir biologiją. Tikiuosi. Bet tam tinklapy tai vis tiek nesiregistruosiu, eina ji fngjdigvbd :D
Po dviejų savaičių susitiksiu su Ineta, jėga jėga jėga.

4 komentarai:

VVM rašė...

"nbfdhf" ir "fngjdigvbd" - čia gal koks kodas?:D

Paulytė rašė...

ne, mildute, čia keiksmai :D

∃x rašė...

pamaniau, kad pirmą nuotrauką įdėjai vien dėl to sp.xD

Pau. rašė...

:DDD net nepagalvojau ;D bet tai faina tada, nes jau mokėmės ir sp3, ir sp2, o dabar sp. jo, faina :D
dabar ir chemija man primins tave :D