antradienis, lapkričio 25

Rush.

Reikėjo parašyti esė. Hm. Parašiau, bet nežinau, ar tai esė :D Minčių lietus. Nu gali būt ir taip ;D Kvailiausia, kad reikėjo rinktis iš dviejų temų, iš kurių vienos nesupratau, o kitos.. Na, nemanau taip, kaip tas teiginys teigia :D Nesvarbu. Rašiau pagal tą, kuriai prieštarauju, bet bent jau turiu ką pasakyt :D Jei tai galima taip pavadinti.. Teiginys yra „Many dvi sielos grumias nuolatos“. Bėda tame, kad aš nemanau, kad turiu dvi sielas :D O kai taip nemanai, bet reikia įrodyti, kad taip yra, tai hamz :D Šiaip jau gražiai gavosi. Gal reiks paskaityt :)
Šiandien debesys buvo ant žemės. Jie tokie milžinai ;> Kalnynai netgi. Debesų kalnynai. Jėga, galėtų tokie būti žemėj, kaip norėčiau į juos.. Ir oras buvo mėlynas. Tokio mėlynumo, kokio mėlynumo nuotraukos Laimai patinka. Iš tikrųjų tai kai pažiūrėjau pro langą, tai iškart ją ir prisiminiau. Smagu, kai viskas primena Laimą. O aš net nežinau, kodėl ji man asociuojasi su tokia daugybe dalykų :D
Karaokės diske yra Impulso daina!! Muahahaa.

7 komentarai:

∃x rašė...

bet kaip faina, aš asocijuoklė;]

VVM rašė...

o kokia buvo antra tema? kaip įdomu, mums tai reikėjo rinktis iš 5 temų, viena iš jų buvo "many dvi sielos grumias nuolatos"(faustas)

Paulytė rašė...

aha, laima, man irgi faina ;D
mildute, kita tema buvo.. kaip aš suprantu faustiškąją situaciją ;DD

∃x rašė...

tie visi faustai ir stepių vilkai su savo dvilypumais tai žiauriai užknisa, tas pats per tą patį:(

Paulytė rašė...

aš jaučiu, nes ką galima naujo prigalvoti apie dvilypumą? žodžiu, nesąmonė.

VVM rašė...

kaip faina, kad mes tai dabar jau nagrinėjam donelaičio metus. labai fainas yra knygoj žodynėlis. pavyzdžiui, paaiškinta, ką donelaitis vadino "papu".

;D

Paulytė rašė...

mūsų mažytėj knygutėj irgi yra žodynėlis :D nelaukiu, kada nagrinėsim.