pirmadienis, lapkričio 10

Šiandien mane pasiuntė velniop ;D

Man labai patinka šitas baibokas ant batų.
Naa, kol kitame kambaryje vyksta karštos diskusijos dėl šlykštaus mūsų valgyklos maisto, aš sau ramiai sėdžiu čia. Tetis sakė, kad taryboj iškels šį klausimą. Tikiuosi, kad tada nenustos ta, kuri deda maistą, būti draugiška su mumis ;D Na, jei netyčia sužinotų, kad būtent mano teti pasakė, kad maistas fū.
Šiandien nebuvo šokių, todėl gaila, kad nėjau su kerzais. Nors tada Urtė tikriausiai būtų nualpus iš siaubo, dabar bent galės morališkai pasiruošti :D Sakė, kad nebedraugaus ;/ ;D
Labai nemėgstu biologijos mokytojos. Ji mane užsipuolė. Iš pradžių.
Penktadienį davė adresą, kur turėjau rasti kažkokį tinklapį, kuriame galima gauti biologijos užduočių. Ir šiandien ji paklausė, ar užsiregistravau. Pasakiau, kad ne, tai kad pradėjo ji ten moralus skaityt.. ;x Dar pati sako, kad per prievartą nieko neverčia daryt. O dabar visai kitą giesmelę užriaumojo. Ką aš galiu padaryt, kad nekenčiu tos jos biologijos? Nu ką? NE-KEN-ČIU.
Aš Dargintas, o mano kompas Pūlis.
Gruodžio mėnesį tikriausiai važiuosiu į spektaklį!! Geltonų plytų kelias arba Paskutiniai Brėmeno muzikantai. O gaš o gaš o gaš.

10 komentarų:

Otilija rašė...

Ech, kaip faina, dėl spektaklio ;D

Paulytė rašė...

žinauu ;DD

debesisGaminu rašė...

tikrai, kad o gaš dėl spektaklio. pasiimk ir mane, ąąąą !!!
biologija sucks.
kerzai jėga.
o ką, Urtei (kad ir kas jin bebūtų ;D) nepatinka kerzai? ;O

Paulytė rašė...

Urtė mano viena iš geriausių ;D nepatinka :D jauč mano mokykloj kokiems.. penkiems žmonėms patinka :D
oo, aš mielai pasiimčiau! bet mes patys su aštuntokais važiuosim, mus pačius pasiima :D

∃x rašė...

o tai gal į vln važiuosit?

Anonimiškas rašė...

taip, gruodžio 20d. ;D ė, gal vėl galėsim susitikt, nes jaučiu vis tiek į akropolį važiuosim.. :D tai kaip aną kartą būtų 8-)

∃x rašė...

jo, jėga, pabūsim akropoly;]*~~

Anonimiškas rašė...

njumz aš dar nežinau, ar mus veš į akropolį ir dar nežinau, ar mane išvis leis :DDD bet turėtų leist.

Tricksy rašė...

Ei aš irgi noriu į spektaklį ;/

Paulytė rašė...

muahahaa, visi nori :D