šeštadienis, lapkričio 22

Artillery.

Šiandiena buvo tookia Schlecht, kad jau ir norėjau vien tą žodį ir teparašyti. Beet lyg ir Nicht schlecht jau. Kol kas.
Buvau Sėkmės mokykloj, kur ir vėl buvo smagu :D O lektorius tai labai labai gražus ;DD Vėl reikėjo dirbti grupelėmis, aš ir vėl pakliuvau su Benu :D Išsideginau liežuvį ir gomurį, fe.
Kelionė į Šakius truko stebėtinai trumpai. Pabuvau pas Renatą, pasilinksminom (ten ten ten :DD), o paskui šąlančiom galūnėm žygiavom į miestą, kur prie Kudirkos paminklo laukė Mildutė, nors iš tikrųjų ji buvo Aibėj.
ATČ.
DUTKĖ.
Pas Mildutę taip nerealiai faina ;D Jos mamytė ir tėvelis labai jea :D Tėvelis pakeitė mano Siemensui tą daiktą, kuris yra iškritęs! Naa, kaip jis ten vadinasi.. Džoistikas? ;D Žodžiu. Dar tėvelis džiovina ant radiatoriaus daug pinigų, o mamytė traukia dainas garsias ;D
Lietuviai užėmė trečią vietą Eurovizijoj!! 8-D Jėga jėga jėga.
Su Mildute daug šokom, ypač repavom ;D

9 komentarai:

∃x rašė...

buvo durovizija?

laumė. rašė...

ech, man ta lietuvė neatrodė trečios vietos verta, bet reikia džiaugtis ;DD

VVM rašė...

yo, yo...
dark secrets, demons with a conscience
i'm the lone ranger looking for pocahontas
teenage zombies flying the beat,
i'm dying to learn what i'm trying to be
go bad news bears and the dukes of Hazzard
the youth of my group is the truth, so have it.
keep myself couped up, recoup quickly
face still hurts but my kids stick with me
death loved not far as we go,
crazy face still not star of the show
i appreciate the chance to hurt, i'll kill you
ice pick into your neck, i will do
anything
talk to you like i might care
anything
rippled by the nightmare, moonshine distillery
back road to villiany
military start at the part with artillery

with artillery
with artillery
with artillery
with artillery
with artillery
with artillery
with artillery
with artillery
with artillery
with artillery
with artillery
with artillery
with artillery
with artillery
with Ta Ra Ta Ta Ta Ta...

xD

Indrė rašė...

;(((((((

Paulytė rašė...

buvo, Laima. ir buvo, Otilija ;D
indre, kas yra?
mildute, labai fainas komentaras :D

Aš. rašė...

Aš visad už tave x)

Paulytė rašė...

žinau, ačiū :)

Indrė rašė...

aš tik pavydėjau, kad tu Šakiuose buvai.. :P

Anonimiškas rašė...

a. nu jo :)