pirmadienis, lapkričio 17

Invisible Kid.

Man labai nepatinka, kai mokaisi mokaisi, kali kali ir kitą dieną atėję kiti pareiškia, kad „dw nerašom kontrolinio“. Nu ir ką, ir nerašom. Tfu. Noors.. Gal ir nieko tokio, nes tie kitimai saks. Bet jei būtų buvęs kontroliniškas oras aplink, tai ir būčiau susikaupus ir parašius normaliai. Ne esmė, rašom trečiadienį.
Rytoj nebus vokiečių :) Tai reiškia, kad nepavėluosiu į ch ir kad nereikia mąstyti jokio dialogo.
Pirmadienį nebus biologijos! Tikriausiai tai bus geriausias pirmadienis istorijoje :D
Laukia negeriausias ketvirtadienis. Atsiskaitysim tą prakeiktą suktuką. Fui fui fui. Galėtų kiškis sugalvoti, kad atsiskaitymai po vieną prieš visą auditoriją kenkia vaikų psichinei būklei ir jie gali atsiskaitinėti po, pavyzdžiui, tris.
Permatomi megztiniai vėl atėjo į madą!
J.V.Gėtė
1. Gėtės asmenybė, kūryba, „audros ir veržimosi“ laikotarpis.
2. „Faustas“. Šaltiniai. Sukūrimo istorija.
3. Žanras, žanrinės ypatybės, temos, problemos, veikėjai.
4. „Fausto struktūra.
5. Apibendrinimas, lietuviškai (Aleksas Churginas!).
6. Veikėjai.
115-132p.

8 komentarai:

VVM rašė...

fui kaip aš šiandien užpykau ant to Fausto

∃x rašė...

o kodėl tu nemėgsti biologijos (sory jei klausiau)?

Paulytė rašė...

kodėl užpykai?
nežinau, nepatinka man tas dalykas.. todėl reikia per prievartą mokintis ;D nu fui. ir dar mokytoja nelabai faina.

Simona rašė...

aš noriu pagirti, pagirti Jus. už tuos nuostabius kūrinius "Smėlio laikrodis" ir "Šokio žingsniu" kai skaičiau paskutinį "šokio žingsniu" įrašą, net sudrebėjau. sudominai. labai. galbūt kada dar viena smėlio laikrodžio dalis ?

Paulytė rašė...

:o oho :D ačiū, ačiū :) net nuraudau ;D naa, tikriausiai reikėtų pradėtą darbą užbaigti, tad kada nors gal ir bus :) bet nežinau kada :) noors.. jei jau yra pageidavimų, tai.. ;D

VVM rašė...

todėl,kad reikia atsakyti daug klausimų apie faustą ir vagnerį, o aš nemoku

VVM rašė...

mes rašysim antradienį teksto suvokimą iš fausto ir aš nieko nemokėsiu. ir dar kalbėsiu apie faustą ir vagnerį ir irgi nieko nemokėsiu.
atsakiau :D

Anonimiškas rašė...

čia aš, užsimaskavusi krūmu.