ketvirtadienis, balandžio 19

Ačiū;].

Pamiršau. Aš kaip visada. Bet atsiminiau, o tai svarbiausia:)
Ineta, ačiū už Tavo laišką;]] Labai nudžiugau pamačiusi ant stalo gulint voką su pažįstamu raštu:) Džiaugiuosi;*
---
Jūs net neįsivaizduojat, kaip nuostabu yra gauti ir rašyti laiškus..;]] Vienas gražiausių dalykų gyvenime <3

6 komentarai:

Ineta Leonavičiūtė rašė...

Nėra už ką, mieloji (:
Nežinau kaip pavyko šis laiškas, bet sudėjau tikrai ne vieną gramą jausmų. O tikrai, dėl laiškų rašymo ir gavimo, pasakei tikrą tiesą (:

VVM rašė...

kai aš būsiu vokietijoj,tai davai parašysi man ok?

Anonimiškas rašė...

Kas? Aš? Ar Ineta?:D Aš tai tau ir dabar galiu parašyt;D

VVM rašė...

uoj atsimeniau,kad ir tu į deutschland važiuosi :DDDDDDDDDD bajeris. gali dabar

Anonimiškas rašė...

Nu tai ir galvoju, ką tu čia sapalioji:DD Parašysiu;]]

VVM rašė...

nu gi aš KUKŲ:D