trečiadienis, balandžio 18

Šiaip.

Šiaip. Patinka man šis žodis. Toks šiaip sau.. Nei šioks, nei toks. Šiaip tik.
Žmogus pasidarė traumą. Vargšas;> Trūko sausgyslė, ne juokas čia jums;p Ir penktadienį tikriausiai nepamatysim žmogaus. Nu ir ką jau padarysi, taip pasitaiko..:>>
Pasakojo Paulius apie lakstančią vištą be galvos. Klaikiai skamba. Bet aš įsivaizdavau filmukišką situaciją, kai laksto kepta višta:) Ir todėl man pasidarė juokinga. Tačiau visko įmanoma, kad aš esu nelabai gera dėl to, kad juokiuosi iš vargšės vištos nelaimės..;>>
Šiandien ėjau su sijonu. Visi pagyrė, kad gražiai atrodau ir t.t. Toks jausmas, kad tik su sijonu gražus gali būt. O aš sau ir su džinsais graži;p Gaila man vaikinų, kurie niekada nebus gražūs.. Nu tik škotai;>>
Penktadienį eisiu į gitaristų ringą. Klausysiu. Kainuoja litus. Penkis. Bet man tai kas? Lyg aš neturėsiu.. Ir vat susitiksiu savo kiečiausius klasiokyčius [bernaičius]. Gaila, kad už tokį susitikimą reikia mokėt.. Bet gal atvyks Renata, Šaras ir Vycka;] Jei taip, bus ypač linksma:> Juk mums visada linksma. Net tada, kai liūdna.
Gal reikia šiandien ką nors naudingo parašyt? Bet aš tingiu. Nenoriu rašyt standartiškai.. Noriu tik ŠIAIP.

Komentarų nėra: