šeštadienis, balandžio 21

Nuotaikos - 0.

Nu va, ir vėl Žalgiris pralaimėjo. Rytui. Ir ne bet kokiose rungtynėse, o SEB BBL taurei laimėti. Nu bet nieko. Svarbu, kad taurė bus Lietuvoje:) Nesielvartauju per daug dėl tų, kurie laimės. Net nežiūriu nuo trečio kėlinio pusės:D Ir taip aišku buvo, kas laimės:D Va, ką tik pasveikinau Paulių su Ryto laimėjimu:]
Sėdžiu viena namie, jau prie kompo, ir žiūriu/klausau 'Žvaigždžių duetus' :) Labai gražias dainas šiandien dainuoja:)
Kodėl rašau čia taip banaliai?? Klausimas staiga iškilo. Juk aš nemėgstu banalybių. Viskas turi būt nei šiaip, nei taip - tik nebanalu. Ir dabar taip kvailai kartoju čia tą žodį.. Nevykėlė ;x O gal kartais reikia ir taip parašyti? Na, banaliai. Aišku, nesinori, bet kai mintys nesilieja.. Tai gal tada geriau visai nerašyti? Perskaičiau šitą literatūros vadovėly. Protingas psichologas šnekėjo ten. Gal geriau reikėjo man važiuoti su tėvais? O dabar tai nei liūdna, nei neliūdna.. Neapsisprendžiu pati. Nežinau, ar sakyti Pauliui, bet kadangi mes DRAUGAI [labai geri draugai], tai pasakiau ką tik. Bet aš nemėgstu skųstis.. Ypač Pauliui. Nesinori, kad kažkas pamanytų, jog aš esu kažkokia nelaiminga mergaitė, kuri visiems tik skundžiasi, kaip jai blogai ir t.t. Nesu juk nelaiminga, taip? Kaip tik priešingai. Turiu gerus tėvus, galiu turėti norimus daiktus [ne visus, žinoma], turiu nuostabius draugus, kurie mane tikrai myli ir palaiko, veikiu tai, kas man patinka, klausau mėgstamą muziką ir tikrai nesu užguita pelytė. Bet visgi. Kažkodėl kartais, tik kartais, jaučiuosi vieniša. Nežinau, kas verčia mane tokia jaustis. Net nemanau, kad esu vieniša, bet kažkas vis tiek graužia mane iš vidaus ir.. Ir nežinau. Ašaros gniaužia gerklę.. Bet neverkiu. Tikiuosi ir neverkti. Bet tikriausiai viltis - durnių motina. Blah. Baigiu.
Iki kitų susiskaitymų. Rytoj tikriausiai:)

3 komentarai:

VVM rašė...

o patrikėli neliūdėk,bet aš žinau, kad tau gerėjja nuotaika.juk gerėja ane?taaaip. tai va . ka aš tau papasakosiu. nu rytoj bus geras oras

Anonimiškas rašė...

Jau neliūdžiu. Tavo dėka <3.

VVM rašė...

jahūūūūūūū