trečiadienis, balandžio 25

Miela mama:).

Ar jūs žinot, kaip aš šiandien pavargau? Aišku, kad ne. Iš kur jums žinot..(: Taigi. Pavargau tikrai beveik labai.. Žinokitės, kad ši šilta pavasarinė saulė kiek vargina;]] Bet aš, žinoma, nesiskundžiu;>> Bet dar šiandien nieko.. O kas bus penktadienį;o Net nesinori pagalvot. Jau rytoj bus ketvirtadienis [mokykloj šlepečių diena:) Ir talka priedo;D Eisim į pasiesartį kakučių rinkt, kaip Smagurauskas sakė;DD]. O penktadienį bus penktadienis ;x O kodėl negalėtų penktadienį ateit šeštadienis? Visai jėga būtų;]] Bet svaigstu aš čia.
Šiandien Aštrauskienei užrašiau savo duomenis [asmens kodą, adresą ir telefoną]. Mat reikės vykstant į Vokietiją:] Jau to tai klaikiai laukiu. T.y. labai labai:)) Jau dabar žinau, kad bus labai smagu;] Ypač pati kelionė. O ir gyvenimas pas vokietę [tikiuosi, kad tai bus ji, o ne jis:D] bus geras. Vokiečiai geri žmonės, patinka man jie;D Tik pusryčiams valgo Nutellą, medų ir marmeladą ;x Kas man nepatinka. Pusrytukams reikia mėsytės!:D O tik po mėsytės galima saldumynus;]] Tą aš nuvykusi į Vokietiją ir darau:D
Šiandieną kas įvyko? Įdomaus. Hm.. Nieko:D Ai. Pamiršau ką;]
Buvau 'Maximoj'. Ir pamačiau Indrės mamą;]] Pasisveikinau. Aišku išsišiepus vaikščiojau, kaip visada;DD O paskui stovėjau prie kasos ir ji priėjo prie manęs [Indrės mama]. Sako 'Paulyte, Indrė ne su tavim buvo?' :)) Išsišiepiau kaip viedras;DD Ji miela!! Taip Indrei ir parašiau paskui;]] Sakė, kad jos mama sakė, kad [;DD] aš graži ir visada gražiai išsišiepus:} Ech, pasijutau pagarboj:D Labai miela mama, LABAI!:]]~
Tai vat, gražus labai dalykas;]] Ir iki. Šiandien jau neturėčiau daugiau rašyti.. :DD

2 komentarai:

VVM rašė...

o kodėl vokietĖ turi būt?:>

Anonimiškas rašė...

Todėl, kad ten, Vokietijoj, tai dar nieko, jei gyvensim dviese su Jolita pas bernaitį. Bet kai pas mane atvažiuos, tai galėsiu knistis aš su JUO xDD