pirmadienis, balandžio 9

O man sakė, kad pavasaris..

O ne. Vakar neleido tetis prie kompo ir susigadino visas mano pasiryžimas;// Bet aš taip norėjau parašyti vakar.. Jak. Nu bet nieko. Vis tiek tų įrašų tikrai bus tiek, kiek mėnesyje dienų.
~~~
Su Velykom xD Praėjusiom. Bet vis tiek :) Dar antra diena :D Vakar vėl prisivalgiau, persivalgiau ir visaip kitaip. Ir nekenčiu tokių susiėjimų, kai visi prisivalgo, geria ir t.t. Tvarkydama stalą jaučiau malonumą likusią degtinę ir kitas svaigias nesąmones pildama į kriauklę :] Buvo tikrai smagu tai daryti ;> Kai užaugsiu, stegsiuosi tokių 'tradicijų' savo namuose nusikratyti. Bet geriau apie linksmesnius dalykus :] Nuo Velykų babytės gavau kišeninį meškiuką;D Su zodiako ženklu ant pilvo :) Jo vardas yra Babas Kebabas Sęga ;D Visi galės sugalvoti po vardą [laukiu čia pasiūlymų] ir jis bus daugiavardis meškis :D Ai, dar Babas turi auskarą :] Ir mėgsta rock;ą xDD Vat toks mano draugelis :)
~~~
Grįždamos iš Šakių su mama matėm kraupų vaizdelį. Už Lukšių kažkokia moteris atsistojus vidury kelio skeryčiojosi. Privažiavom arčiau - kruvinas visas veidas, susivėlusi, nuplėštu sijonu, su vienom pėdkelnėm, kurios suplėšytos ir kojos sudraskytos. Žiauru. Nusprendėm, kad tikriausiai bus išprievartauta.. Dar žiauriau. Bet kokių žmonių atsiranda;/ Išniekina ir paleidžia.. Baisu. Mama paskambino policijai, tai tikriausiai sutvarkė. Reik tikėtis.
~~~
ŽIEMA. O man sakė, kad pavasaris atėjo. Tai kaip čia dabar taip? Sumaišė protą. Paklausiu ateivių, gal žinos atsakymą, nes jie viską žino;p

Komentarų nėra: