šeštadienis, balandžio 14

Nulūžęs Paulytis;D.

Helou:]
Dar tik rytas, o aš jau čia;]] Taigi nieko įdomaus negalėjo nutikti. O man tai kas;p Vis tiek rašysiu;D
Taigi. Šiandienos įvykių tai minus trys;DD Nes dar r y t a s. O vakar vakare užmigau su telefonu rankoj;D Rašiau Pauliui sms ir nulūžau. Telefonas ryte rastas ant žemės xDD Bet dar dabar graužia sąžinė, kad nepasakiau jam labanakt ;x Ai, šiandien du kartus pasakysiu:D Jis nepyks;> [Sakė, kad neleis mokytis riedlente, nes nenori, kad tapčiau kietu biču:D Jam nepatinka taip. Bet aš vis tiek mokysiuos;D]
~~~
Patinka man čia rašyt. Ką tik tai pasakiau Mildutei. Įdomu viską užfiksuot, o paskui paskaityt. Pagarba tiems, kas sugalvojo tokį daiktą kaip blog'ai. Man jie patinka:]] Ir tikiuosi, ilgai dar patiks.
~~~
Šiandien, 17val. bus Deivio ir E.Kaniavos koncertas Šakiuose:) Vyksim. Kaip visada: aš, Rencė, Šaras. Dar prisideda Indrė, Justė ir Doncė. Bus gražu. Labai gražu. Įspūdžiai suguls čia rytoj..:) Nes grįžus jau turbūt nenorėsiu rašyti;D
---
Red Hot Chilli Peppers - Snow.mp3

Komentarų nėra: