pirmadienis, balandžio 2

Prisiminus.. O ką, tai jau jūs paskaitykit;D.

Prisiminimai užplūdo.. xD
Netyčia į el.paštą gavau atsakymą iš.. Tokio Hotel forumo!!! O aš juk seniai ten nebesilankau xDD Žodžiu. Iš smalsumo nuėjau ten ir nusprendžiau paskaitinėti.. O kiek radau..;D
Negaliu patikėt, kad kažkada ten buvo tokių nupušėlių susibūrimas;D Ir aš tarp jų buvau. Jak. Aišku, dabar tai juokinga.. xD Negali būt, kad svaigau tokias nesąmones, kaip 'myliu Bill'ą' ir t.t. ;D Biksy gėda pasakot, bet juk taip buvo, o praeities nepakeisi:] Keisčiausia buvo matyti.. Ilgai negalėjau tuo patikėti;D Mirties Angelė, pati Karolina, kažkada rašė 'jaunimo kalba'!! Man buvo šokas xD Turėjau gerai padirbėti, kol įsitikinau, kad ten ta pati Karolina, kuri dabar yra [ir visada buvo] super gerbtinas žmogus, kiekvienas žodis protingas ir vertas apmąstymo. Taip, susipažinom TH forume, bet niekada neužfiksavau, kad ji būtų rašiusi ta tragiška kalba;D Ta prasme 'njoo nea, neazhinojaw' xDDDD Gibelis. Bet daug gero ir dave tas forumas:) Su kai kuriais žmonėmis ir dabar labai gražiai bendrauju. Džiauguma:] Ehh.. Gal ir nerišlios mintys, bet aš dabar dainuoju xDD Čiau.
---
Pelenai - Sudie.mp3

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Aš tik dar kartą pakartosiu, kad Tė Haš atbukina xD Vaikai, nepasiduokite jų įtakai, jie neša blogį užmaskuotą jaunimo kalbos šriftu!!!

Ineta Leonavičiūtė rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Ineta Leonavičiūtė rašė...

Eiktu xD
Neįsivaizduoju taip rašančios Karolinos ;D

Anonimiškas rašė...

Nu tai aš žinok skaitau skaitau nicką to žmogaus.. Paskui galvoju, gal cituoja ką nors ir netyčia nutrynė tuos quote.. Bet ne, paskui įsitikinau, kad ten tikrai ji;D Šokas buvo xDD