trečiadienis, balandžio 4

A, D, E ir pusiau G.

Nu vat. Pasiryžau šį mėnesį pagaminti lygiai 30 įrašų:] Manau, pavyks;D Nu, jei jau labai neturėsiu laiko, tai nieko tokio gal.. Bet aš pasistengsiu to laiko atrasti:]
Šiandien padariau tokį kone didvyrišką darbą;D Tvarkiau natas. Turiu TOKIĄ krūvą. Ir kai noriu ką nors pagrot, tenka kuistis labai. O kai jau surandi, tai tvarkingai, žinoma, sudėti nebeeina..;>> Tad paseksiu gražiu Renatos pavyzdžiu ir surūšiuosiu jas į atskirus segtuvus:] Etiudai, pjesės, džiazinės pjesės, ansambliai ir t.t. Vat ir bus tada tvarkelė:) Tad šiandien atlikau darbo pirmą dalį:] Surūšiavau jas. O ryt jau knisiuosi su įmautėm ir segtuvais.. xDD Bet man patiks:] Ir tuomet daugiau grosiu;]
Dar šiandien išmokau 15 „Anykščių šilelio“ eilučių. Iš 38 xD Tai jei kiekvieną dieną taip, jau galėsiu ir kitą savaitę atsiskaityt, o dar tik po dviejų savaičių;D Bus 10-tukas;p
Ką aš dar šiandien padariau? Ai. Buvau pasiėmusi į rankas gitarą:] Išmokau pagroti A, D ir beveik E akordus. Nu ir dar G, bet man ten sunkiai pirštai susidėlioja xDD Ir ta proga pagrojau „Suk suk ratelį“, mat ji susideda tik iš A, E ir D akordų xDDDD Bet vis tiek smagu:)
Daugiau šiandien tikriausiai nieko naudingo nenuveikiau:) Bandžiau Sonatą groti be nedraugo metronomo. Beveik pavyko, bet aš gal dar juo pasinaudosiu..:)
Tai tiek trumpai;D Adios.

1 komentaras:

Ineta Leonavičiūtė rašė...

O aš ir nežinojau, kad Pau su gitara groja xD
Bet tu žinotum kaip man pirštus skauda nuo jos, kai kuriose vietose vos priliesti galiu ;/