antradienis, balandžio 24

Rėkadienis.

Nu, šiandien aš irgi beveik visą dieną isteriškai stipri;D Tik ryte tai galvojau, kad nepakilsiu iš lovos:D Labai sunkiai atsikėliau, visa užtinus.. Blah. Bet paskui išsipeipaliojau;D
Autobuse galvojau, kad nulinks ausys ir būsiu kaip koks dekoratyvinis triušis ;x Už mūsų atsisėdo toks STORAS dėdė ir pradėjo pasakot kažkokiam draugžiui apie tai, kur jis ir kodėl vyksta. Tai čia dar nieko, kad jis ant viso autobuso šaukė. Bet kad kas antras žodis - b**t, k***a, n****i, p**ė ir kitos rusiškos grožybės. Gibelis. Galvojau išlipsiu kur nors ir eisiu pėsčia iki Šakių ;x Jetau, buvo tikrai labai baisu, nes aš už tai, kad jei keikiesi - tai tik lietuviškai [pvz. šik dražę, griebk trąšų ir t.t.:)]. Tai toks rytas autobuse.
Per anglų visi iki vieno maumojome gumą;D Kaip kokie Melmanai [žirafos iš filmuko 'Madagaskaras']. Mokytoja nieko nesakė, nes gal net ir nepastebėjo;D
Per muziką šalome salėj, nes muzikos kabinete vyko lietuvių kalbos įskaita [vėliau sutikti Šaras ir Raimis sakė, kad viskas pavyko gerai:)].
Rašėm fizikos kontrolinuką. Neišsprendžiau vieno uždavinio, bet jei kiti bus geri, tai gausiu 9 arba 8 ;D Tad viskas čia tvarkoje. Tikiuosi, mokytojas vėl nesakys, kad per daug gavau:DD
Per langą ėjom į 'Maximą' [brudas] ir pirkom 'maisto'. Įkirtau 'Kubuš' su Šreko akcija atrakcija:) Ir Inga tokio paties. Tad labai džiaugiausi, kai radau dar neturėtą lipduką ir Inga dar rado neturėtą ir tada jau aš paprašiau, kad jį man padovanotų;DD O kadangi ji šiandien buvo ypatingai gera, tai padovanojo ne tik lipduką, bet ir Šreko CD, kuriame dar nežinau ko yra ir kurį ji buvo man tik paskolinusi:DDD [čia labai rišlūs pastarieji sakiniai;DD] Tad ačiū tau, Inga, kad tu šiandien buvai tokia nuolanki xDD*
Antradienis [šiandiena, jei ką;D] buvo rėkavimo diena xD Ir mes su Indre labai rėkavom Šakiuose:D Bet geras buvo;DD Visokių ba ba ba, jipy jipy ja ja ir pan. išgirdo šakiečiai;DD Ir dabar net lengviau, nes visgi tokių emocijų buvo susikaupę;DD
Laurynas šiandien patapo beždžione, o Edita - šešku xDDD Naujos pravardės, kurios tikrai pravers;DD
Viskas. Esu happy, nes nu ką aš žinau;DD Šiaip:]] Ir hau;D
[vėliau pasidalinsiu įspūdžiais iš Šreko CD xDD]

Komentarų nėra: