ketvirtadienis, balandžio 19

Skauda žandikaulį.

- Palaikysiu tave morališkai.
- Dėkoju. Nuostabu jausti palaikymą.
Smagu man, kad kažkas palaiko. O ir tas kažkas ne bet kas. Man brangus žmogus. Todėl man tikrai svarbu jausti jo palaikymą. Jaučiu. Ir man lengviau gyventi, o jūs jau sukitės kaip norit [pasirodžiau savanaudė].
~~~
Šiandien buvau hyperaktvyi:] Per istoriją. Sėdint su Ingrida sunku būt apkiautusiai;DD Buvo linksma:]] Visą pamoką darėm visokias nesąmones, dainavau 'Mes šokam lambadą.. Nuėję į barą..' Graži melodija;D Ir štai gavau iš kontrolinio 9! O tai reiškia, kad viską parašiau teisingai;D Net imperializmo apibrėžimas buvo geras xDD Ko tikrai nesitikėjau, nes pati išmąsčiau:D Užtai kur reikėjo namie atsakyti klausimus, atsakiau visus. Nu beveik visus:) Ir ko mokytoja paklausė, aš atsakiau:> Ir viskas buvo teisingai [kas irgi būna retai;D]!! Vat taip:} Aš tikra šaunuolė. Prašiau, kad parašytų pažymį. Bet nee.. Višta, ne kitaip xD
~~~
Vienas mūsų mokyklos ugdytojas yra brudas, bebenčiukas, varliungis ir t.t. Jis.. Jis.. Keikiasi rusiškai ;x Šiandien apturėjome tokį dialogą [tiksliau, monologą, nes mums užteko garbės neatsakyti;p]:
- Eikit į apačią, atsibodot b**t!
Manau, jūs pakankamai išsilavinę, kad žinotumėt, kas ten užšifruota:] Klaiku. Kaip jis taip gali? Kai lipom laiptais žemyn, sakėm jam 'Šik dražę'. Gaila, kad jis negirdėjo.
~~~
Perklausa. Vėl bijojau. Man nepatinka baimė, nekenčiu jos. Žinoma, kažką jausti einant groti reikia, bet ne baimę, tik ne tai. Velnio išmislas ;x Ir rankų drebulys toks pat brudas. Bandžiau save įtikinėt, kad nebijau. NEBIJAU NEBIJAU NEBIJAU. Bet, žinoma, niekas nepadėjo. noriu išmokt negalvot apie baimę. Padėkit kas nors.

4 komentarai:

VVM rašė...

aš linkiu,kad tau egzaminas būtų geras ir negautum aštuonių kaip aš (o gautum dešimt). ir linkiu,kad tavo forjoomjookaz neliūdėtų.:D

Anonimiškas rašė...

Kaip tu čia šneki.. Jaunimo kalba brūūdas;DD Ačiū už linkėjimą. Pažadu gauti 8 :D

VVM rašė...

ne ne ne kokius devynis geriau

Anonimiškas rašė...

Nu gerai, devynis :) Bet nieko nepažadu, nes sunkią sonatą groju..;p