šeštadienis, balandžio 28

Indrė.


Pagalvojau, kad reikėtų bent vieną įrašą skirti specialiai Indrei. Ji to nusipelno.
Taigi. Ką aš galėčiau pasakyti apie ją?
Rugsėjo pirmąją ji atėjo su Vytu pavėlavusi:) Tą tai atsimenu. Atsisėdo už Ingridos su Lauriu, į patį paskutinį suolą. Daugiau aš jos nepamenu. Hm.. Gal ir nelabai gerai. Bet tikrai nežinau, kada ir kaip mes priėjome viena prie kitos, susipažinom ir pradėjom šnekėtis. Todėl tai tikriausiai ir nebuvo pats svarbiausias dalykas mūsų draugystės kelyje:) Nes jei jau nepamenu.. Tai reiškias ir nereikia;p
Man labai patinka jos plaukai:) Nesvarbu, kad ji dažnai atrodo susivėlusi;DD Bet garbanos nuostabios;> Ir ji labai miela. Tokia mažutė ir smulkutė. Tėvai sakė, kad labai graži yra ir neklydo;] Indrė tikrai labai graži:>> Ir turi nuostabius akinukus;D Bet čia jau nė prie ko. O ji graži ir išore, ir vidumi. Linksma [čia tai neužginčijamas faktas;D], draugiška, nepavydi, muzikantė:) Mano dainų draugė. Stipri. Čia ne fiziškai. Aš tokiu atveju, koks atsitiko jai, tikriausiai palūžčiau. Tiesa, nežinau, kaip buvo tada, bet dabar.. Nepasakytum. Nuostabi mergina, mamos ir draugų džiaugsmas:] Labai myli savo šeimą ir man gėda, kad aš taip nemoku sutarti su savo broliu. Bet ir nuo jo daug kas priklauso.
Tokia štai mūsų Indrė. Draugė. Išreiškiu pagarbą Tau;]*
Mildute, kada nors bus ir apie Tave. Kai bus įkvėpimas;*

Komentarų nėra: