šeštadienis, balandžio 28

Noriu.


Apie ką galvoja žmonės prieš užmiegant?


  • gal apie balionus;

  • ne apie žudikus - maniakus;

  • apie mane, laikančią balionus :)

Šitas buvo pats mieliausias. Suprantama, kodėl.

Noriu, kad kas nors padovanotų man:

  • daug geltonų geltonų pienių;

  • daug narcizų.

Gražus noras. Labai graži geltona spalva:) Ir tiek daug narcizų, matytų turguje, mane įkvėpė šiam norui.

Noriu, kad galėčiau ir toliau taip gerai žaisti boulingą, kaip tai sekėsi šiandien. Aplošiau mamą ir visus kitus:)

Noriu, kad visi mano draugai būtų laimingi. Nes pasižiūrėjus į kai kuriuos [na gerai jau gerai, pasižiūrėjus į M.] gali pagalvoti, kad pasaulis=ašarų pakalnė. O taip nėra.

Dar noriu, kad su gimtadieniu kas nors padovanotų man Oliziuką:) Tas tai kietas. Būtų tikrų tikriausias draugas:) [nors tikrų draugų turiu ir su tikrais, ne žoliniais, plaukais]

Noriu, kad visi šitie norai išsipildytų. Juk nėra tokie nežemiški..

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

na, neturiu aš Oliziuko, tai še nematomą cyber pienę (jiyračiatiknesimato), va, jau beveik ir išpildytas vienas noras ;)*

Anonimiškas rašė...

Dėkui tau už cyber pienes:]]Jau dvi turiu xD Zuikeli tu mano:]]*

Anonimiškas rašė...

man dėl tavęs nei kiek negaila tų pienių, galiu kad ir šimtą padovanot Briedy.xDDD