šeštadienis, balandžio 21

Bendrabačiai.

Ate.
Vakar buvau gitaristų ringe. Nustebau, kai atėjusi į salę pamačiau Vytenį, Vaidotą ir Medeiną. Bet iškart žinojau, kad gerai pavarys:) Taip ir buvo. Jėga. BUVO LABAI GRAŽU IR ŠAUNUOLIAI JŪS;]] Patiko patiko patiko.
- Čia tavo draugė dainuoja, kad taip ploji?
- Ne, jie iš gimnazijos.
Ir viskas tuo paaiškinta:)
Su Rence užvedinėjom publiką xD Nu ne taip, kad atsistoji ant scenos ir klykauji: 'Kur jūsų rankooos'. Tiesiog stovėjom tarpdury ir vienintelės plojom. O štai paskui ir kiti užsivedė:D Žinojom, kad su mumis liūdna nebūna, tik nenorėjom girtis;p Ryčka lindinėjo xD Mušėmės. Jau seniai buvau patyrusi šį džiaugsmą:D O paskui dar išmokino tokį kietą pasisveikinimą:]] Dabar būsiu kiets kiets kiets [jou].
Beje, ringą laimėjo Vika. Kitaip turbūt ir negalėjo atsitikti:) Bet ji tikrai gražiai dainuoja. Džiaugėmės, kad Jonukas pateko tarp prizininkų;] Kietas bičas jis:D Labai gražūs plaukai <3>
<..> Per galvą užsimovęs kelnes
Dar prikalu jas didele vinim.. <..>
~~~
Turiu naujus inkariukus!! Vakar mama nupirko Maximoj:]] Savo noru, nes jau nebegali žiūrėt į mano suplyšėlius:D Kietas sutapimas - šie raudonieji batai tokie pat, kaip ir Pauliaus:D Taigi. Mes dabar dvyniai:) Tikrų tikriausi.
Labas.
---
Jonukas - Sapnai.mp3

8 komentarai:

VVM rašė...

aš norėčiau inkariukų kaip turėjau ir vėl padaryčiau priekį languotą :D

Anonimiškas rašė...

Atsimenu tuos tavo inkariukus.. Geras apavas:D

VVM rašė...

bet mamytė gal nepirks,sakė pinigų neturim

Anonimiškas rašė...

Tai tavo mamytė.. O man tai jau ir pati būtų nupirkusi, be mano žinios, nes negali žiūrėt, kaip aš su suplyšėliais vaikštau:D

VVM rašė...

vakar kai su kerzais šokau šokau tai kojos sunkios iki šiandien

Anonimiškas rašė...

Tai aš manau.. O jeigu pizinį darytum su kerzais, kaip ponas Čiučiundrikas sakė??;DD

VVM rašė...

LIOTON 1000 išgelbės pasaulį, tada:D

Paulytė rašė...

Ką tik ir pas mane išgelbėjo pasaulį:DD O jei naudosi Blend-a-med.. xDD