penktadienis, balandžio 13

Kietas bičas:D.

Hai.
Penktadienis.. Mm.. Savaitgalis..;D Kvepia xDD Trylikta diena. Jėga..:) Gera diena;D Vardinsiu:]
1. Pasiūlė važiuot į Vokietiją:)) Mokytoja Aštrauskienė. Viskas yra taip: kadangi birželio pirma savaitė [tikriausiai] būna projektų savaitė, tai visiems reikia daryti kažkokius tai projektus ir juos atsiskaityti. O vokiečių ir biologijos būna bendras - vaikai vyksta į Vokietiją, o paskui vokiečiai atvyksta pas juos;] Tai vat, ir man pasiūlė;D Geeras..;DD Aš maniau, kad gali važiuot tik tie, kurie vokiečių kalbą pasirinkę kaip pirmą užsienio kalbą, o mano tai antra.. Bet vis tiek kūl, kad pasiūlė xDDD Ir mama sakė, kad būtinai turiu važiuot. Kągi, važiuos ir Indrė..:) Šėlsim xDD
2. Vorevičienė pagyrė mudvi su Ingrida, kad nupiešėm romėnų akvedukus ir beveik nežiūrėjusi į piešinius parašė po dešimtuką xDD
3. Chemija vyko kaip ir įprasta. Lengva:)
4. Lietuvių kalba.. Atnešėm auklėtojai pavasarinių gėlių [paskynėm nuo krūmo prie Maximos;D], nes ji sakė, kad joms alergiška.. xDD Bet nečiaudėjo ;x Dar apipaišė visą lentą kvėšos klasiokai, bet linksmiau buvo, tai nieko tokio;D
5. O svarbiausias dienos įvykis.. Buvo toks.. Kad.. ;D Mokiausi su skeitu važinėt!! xD Hm.. Kaip čia pasakius.. ;D Smagu xDD Kai išmoksiu, tai bus smagu:) O dabar tai tik pusiausvyrą beveik išmokau laikyt:) Iš pradžių buvo baisoka, tai brolis laikė už rankos, bet vėliau aš jam neleidau ir pati bandžiau;DD Beveik pavyksta:) Aišku, netoli nuriedu, bet tai tik pirmą diena..;D Niekada aš ant to daikto nestovėjus, tai oo, koks pasiekimas..:) Kai išmoksiu, būsiu kietas bičas. Vat taip:]p
---
Edith Piaf - La Vie En Rose.mp3

3 komentarai:

VVM rašė...

aš irgi važiuosiu..

o negražu pravardžiuotis klasiokus...;)

Indrė rašė...

uh ;D vadinasi važiuosim visos! man laimės pilnos kelnės ;>>

Paulytė rašė...

Kaip su tais klasiokais čia? Kažko ir vėl neatsimenu?;D